Pro které číslo si tarif přejete?
{{currentTariff.tariff}}
{{currentTariff.voiceAndMessage}}
{{currentTariff.data}}
Nejvhodnější nabídka pro dané číslo
Povolit zobrazení
nabídky na míru?
Vážený zákazníku, abychom Vám mohli dát nabídku na míru pro telefonní číslo {{selectedSubscriber.serviceLabel}}, je nutné zpracovat Vaše údaje v rozsahu spotřebovaných minut, SMS a dat. Pokud souhlasíte se zpracováním Vašich údajů pro vytvoření nabídky, klikněte na tlačítko Povolit po dobu přihlášení. Případně si zde můžete zobrazit standardizovanou nabídku. Údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou pro zobrazení nabídky a pouze pro účely této nabídky. Více o práci s údaji
Mobilní tarify pro podnikatele
Na 24 měsíců
Nechte nám však číslo a vybereme spolu tarif na míru.
Samostatný tarif je na dobu neurčitou. Pokud si k němu přidáte zvýhodněný telefon, cena zůstane stejná, smlouva bude na 24 měsíců a v názvu přibude
„s výhodou“. Pokud jen měníte svůj stávající tarif, délku vaší smlouvy to neprodlouží. Ceny jsou s DPH.
Potřebujete poradit s výběrem?
Zanechte nám svoje číslo a náš operátor se Vám ozve a poradí.
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o práci s telefonním číslem.
Proč si tarif od
T-Mobile zamilujete
Může vás ještě zajímat
Voláním to nekončí. Prozkoumejte, jaké další výhody na vás čekají.
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků.
Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
bez čekání.
Informace o nových tarifech
Jaký je rozdíl mezi našimi stávajícími a novými tarify?
Naše nové tarify jsme opět přifoukli daty. Za pár korun navíc získáte mnohem více dat. Do některých z nich jsme přidali balíček Pořád online, se kterým získáte jistotu, že data na napsání blízkým, vyhledání spoje nebo mapy budete mít i po vyčerpání vašeho datového limitu.
Přinášíme také neomezené tarify již za 875 Kč pro ty, kdo chtějí zažít opravdovou svobodu.
Jak si mohu změnit tarif?
Změnu tarifu je možné provést přímo v aplikaci Můj T-Mobile. Stačí, když v aplikaci půjdete na detail svého telefonního čísla, kde uvidíte tlačítko "Změnit tarif".
Po kliknutí na tlačítko vám ukážeme nabídku připravenou na míru. Poté si stačí zvolit některý z nabízených tarifů, potvrdit výběr a ihned si začít užívat vaše nové spojení. Změnu zvládnete snadno a rychle sami bez zbytečného papírování, ať jste kdekoli. V případě, že tlačítko pro změnu tarifu na svém čísle nevidíte, pravděpodobně tarif není možné v danou chvíli změnit.
Jak často si mohu měnit tarif?
Tarif si můžete zdarma a svobodně změnit jednou za měsíc, resp. jednou za vaše zúčtovací období. Jaké máte zúčtovací období, zjistíte na vašem Vyúčtování služeb.
Mám tarif s neomezenými daty, ale v přehledu čerpání vidím informaci o limitu a poté zpomalení rychlosti. Co to znamená?
Neomezené tarify obsahují určité množství dat, po jehož vyčerpání můžete i nadále neomezeně surfovat, jen vám bude mírně zpomalena rychlost. Nemusíte se však ničeho obávat.
S tarifem Neomezeně XL surfujete rychlostí 10 Mbit/s, ale prvních 15 GB máte bonusově maximální rychlostí. S Neomezeně 5G XXL surfujete plnou rychlostí bez zpomalení a navíc máte 500 MB dat zdarma v zóně Svět 1, tedy je šitý na míru pro velmi náročného uživatele. EU datový limit je pak 41 GB. Více informací o EU datovém limitu získáte na www.t-mobile.cz/eulimit.
Chci změnit tarif a pořídit si k němu nový telefon. Je to možné?
Ano. V případě, že si chcete pořídit telefon se slevou nebo na splátky bez navýšení, dojde k prodloužení vaší smlouvy na 24 měsíců. Toto prodloužení smlouvy proběhne úspěšně v případě, že se aktuálně blíží konec vaší současné smlouvy.
Mohu s novým tarifem vstoupit do Magenty 1 a využívat její výhody?
Ano. Podmínky pro Magentu se nemění. Nový tarif i vaše ostatní služby si můžete přidat do Magenty 1 a ušetřit tak až 25 % z ceny služeb, které u nás máte.
Mohu využívat volné minuty a data, která mám ve svém tarifu, i v zahraničí?
Vaše volné minuty, SMS i data můžete čerpat v zemích Evropské unie (včetně Islandu, Norska a Lichtenštejnska) jako doma. U tarifů s neomezenými daty je možné bezplatně datovat až do výše EU datového limitu – více na www.t-mobile.cz/eulimit. Po vyčerpání volných jednotek jsou jednotlivé služby účtovány stejně jako v ostatních zemích – dle platného roamingového ceníku.
Balíček Pořád online
Co je to balíček Pořád online?
Jistota, abyste se již nemuseli bát, že vyčerpáte svá data a na konci měsíce nebudete moct vyhledávat v jízdních řádech, posílat whatsappky rodině apod. S balíčkem Pořád online bez obav zprávu vždycky pošlete, spoj si vždycky vyhledáte a trasu v navigaci vždy zadáte.
Daty odteď už šetřit nemusíte.
Je rychlost 256 kbps pro balíček Pořád online dostatečná?
Díky službě Pořád online se už nikdy nemusíte obávat, že zůstanete bez připojení k internetu. Výhodou není rychlost, ale jistota, že máte vaše e-maily, chat, mapy, jízdní řády nebo třeba bankovní apky vždy dostupné, i když vyčerpáte svůj datový limit. Zkrátka budete pořád a pořád a pořád online.
Kde si mohu balíček Pořád online aktivovat?
Jednoduše v aplikaci Můj T-Mobile, a to kdykoliv během vašeho zúčtovacího období.
Stačí si balíček Pořád online aktivovat jednou?
Pořád online na vás v apce čeká pravidelně každý měsíc. Pokaždé, když chcete balíček využívat, aktivujete si ho jednou za zúčtovací období. Je to snadné a hotové na pár kliků.
Znamená to, že s balíčkem Pořád online mohu využívat jen konkrétní aplikace?
Nemusíte. Službu jsme připravili tak, aby vám zajistila možnost používat základní a jednoduché věci, jako například psát přes messengery, sledovat počasí, hledat v jízdních řádech, prohlížet si mapy nebo dělat bankovní transakce.
Pořád online ale není omezeno na využití konkrétních aplikací. Záleží jen na vás, jakého messengera nebo navigační apku máte zrovna v oblibě.
Když mi dojdou data, je možné dostat se do aplikace a aktivovat si balíček Pořád online?
Ano, i když vyčerpáte všechna svá data, do apky se vždy dostanete a balíček Pořád online si jednoduše zapnete. To platí pro EU.
Mám tarif s neomezenými daty. Mohu je plně využívat i v rámci EU?
Ano můžete. Více informací o EU datovém limitu najdete na www.t-mobile.cz/eulimit.
Proč musím balíček Pořád online vyzvedávat v aplikaci?
V aplikaci Můj T-Mobile máte kontrolu nad svými službami kdykoliv a kdekoliv. Proto je fajn naši apku využívat a jednou měsíčně si tam skočit pro balíček Pořád online. Zároveň si zkontrolujete, zda na Vás nečeká nějaká zajímavá nabídka, soutěž nebo dárek.
Microsoft M365 jako dárek
Pokud si pořídím tarif Neomezeně 5G XL business/s výhodou, bude se mi služba Microsoft 365 Business Basic aktivovat automaticky?
Ne. Aktivaci služby Microsoft 365 Business Basic můžete provést on-line na našem webu (po přihlášení do Moje firma naleznete možnost aktivace v kategorii „T-Cloud") anebo osobně na jakémkoliv prodejním místě. Díky tomu, že využíváte současně i tarif Neomezeně 5G XL business/s výhodou, bude Vám poskytnuta sleva na jakoukoliv licenci Microsoft 365 u T-Mobile až do výše ceny licence Microsoft 365 Business Basic dle platného Ceníku služeb. Sleva se uplatní až od prvního celého zúčtovacího období po aktivaci tarifu Neomezeně 5G XL business/s výhodou nebo změně na tento tarif.
Více informací o Microsoft 365 naleznete na této stránce. S případnými dotazy nebo žádostí o pomoc se můžete obrátit e-mailem na cloud@t-mobile.cz
Co když už mám službu aktivní? Musím ji zrušit pro získání slevy?
Ne, i již aktivní službu Microsoft 365 u T-Mobile Vám ve faktuře zlevníme. Slevu uvidíte od prvního celého zúčtovacího období po aktivaci tarifu Neomezeně 5G XL business/s výhodou nebo změně tarifu na tento tarif ve vašem vyúčtování služeb.
Kdy se mi sleva uplatní a kde ji uvidím?
V případě, že si vybranou službu Microsoft 365 u T-Mobile aktivujete, bude Vám tato služba vyúčtována a současně na ní bude poskytnuta sleva až do výše ceny Microsoft 365 Business Basic dle platného Ceníku služeb. Sleva se uplatní až od prvního celého zúčtovacího období po aktivaci tarifu Neomezeně 5G XL business/s výhodou nebo změně na tento tarif. Cena za službu i sleva je viditelná ve vyúčtování služeb.
Co když mám již aktivních více licencí nebo si chci aktivovat další a mám jen jeden tarif Neomezeně 5G XL Business/s výhodou?
Sleva na licence Microsoft 365 u T-Mobile ve výši ceny služby Microsoft 365 Business Basic dle platného Ceníku služeb vám bude poměrně rozpočítána na jednotlivé licence.
Co když potřebuji pro svoji práci jinou variantu služby, tedy Microsoft 365 Business Standard nebo Microsoft 365 Business Premium?
Zvolte si variantu, která Vám nejlépe vyhovuje. Pokud si u T-Mobile pořídíte vyšší variantu služby Microsoft 365, bude Vám do faktury uplatněna sleva do výše měsíčního paušálu služby Microsoft 365 Business Basic, na kterou máte nárok. Platíte tak pouze rozdíl ceny mezi oběma variantami.
Musím si službu Microsoft 365 aktivovat zároveň s podpisem smlouvy na tarif Neomezeně 5G XL Business/s výhodou nebo mohu kdykoliv později?
Aktivaci služby můžete provést kdykoliv během trvání smlouvy s tarifem Neomezeně 5G XL business/s výhodou. Sleva se Vám uplatní až od okamžiku aktivace služby Microsoft 365.
Dostanu slevu i v případě, že si službu Microsoft 365 u T-Mobile neaktivuji, když mám již tarif Neomezeně 5G XL Business/s výhodou?
Ne, sleva se začne uplatňovat až od okamžiku aktivace služby Microsoft 365 u T-Mobile. V rámci tarifu Vám vzniká pouze nárok na užívání služby Microsoft 365 se slevou, ale je na Vás, zda ji skutečně využijete nebo nikoliv.
Co se stane se službou Microsoft 365, pokud deaktivuji tarif Neomezeně 5G XL business/s výhodou nebo pokud si změním tarif tak, že služba již není v rámci tarifu poskytována?
Od okamžiku deaktivace nebo změny tarifu, v jejíž důsledku ztrácíte na příslušnou slevu na službu Microsoft 365 nárok, začne Vám být služba účtována dle aktuálního Ceníku služeb. Nedojde k její deaktivaci spolu s tarifem. Službu můžete nadále používat a o žádná svá data nepřijdete.
Co se stane v případě, že svůj hlasový tarif suspenduji nebo je mi suspendován?
Pokud si tarif suspendujete sami, po dobu suspendace nebudete mít nárok na přiznání slevy a služby Microsoft 365 Vám tak budou zpoplatněny dle aktuálního ceníku služeb. Stejně tak se stane i v případě suspendace z důvodu nezaplacení faktury. V tomto případě má ale T-Mobile právo Vám suspendovat i služby Microsoft 365. Po zrušení suspendace pak ale v takovém případě budete mít opět nárok na slevu.
Poradíme vám s výběrem
Zanechte nám tu své číslo a my se vám co nejdříve ozveme.
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o práci s telefonním číslem.

Potřebujete poradit s výběrem?
Zanechte nám svoje číslo a náš operátor se Vám ozve a poradí.
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt.
Více o
zásadách o ochraně osobních údajů.
Číslo použijeme jen pro nezbytný kontakt.Více