Hledat

Technická podpora
pro firmy

Jsme zde pro to, aby váš byznys šlapal bez potíží.

Problém? Vyřešíme!

Víme, že podnikatelé si nemohou dovolit čekat, a proto jsme zde pro vás 24/7.
Nejrychlejší cesta k nám je přes portál Moje Firma. Vyberte si, co vás trápí.

Pomoc při řešení technických potíží

Nefunkční služba

1. Zkontrolujte, zda je koncové zařízení pod napájením

Jednoduše to poznáme tak, že na koncovém zařízení na přední straně svítí LED diody (světýlka). V případě, že nic nesvítí, tak bude potřeba zkontrolovat, zda je koncové zařízení zapojené do elektrické sítě a případě zkontrolovat elektrické rozvody.

2. Proveďte restart koncového zařízení

Odpojte zařízení alespoň na 1 minutu od napájení vytažením přívodního kabelu z elektrické zásuvky. Poté vyčkejte, než se koncové zařízení zapne a nakonfiguruje.

3. Ověřte funkčnost služby

Pokud služba stále nefunguje, bude potřeba hlubší diagnostika T-Mobile dohledovým centrem.

Rychlé nahlášení poruchy.
(Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).

Vyberte, s čím vám můžeme pomoci:

Volání

Mobilní internet

Telefony a tablety

Ostatní služby

Řešení potíží na speciálních službách vyžaduje hlubší diagnostiku T-Mobile dohledovým centrem.

Abychom potíže mohli co nejrychleji odstranit, připravte si prosím následující informace:

Identifikaci služby

  • Od kdy se potíže projevují?
  • Jak se porucha projevuje?

Rychlé nahlášení poruchy.
(Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).

Případně nás můžete kontaktovat telefonicky na čísle 800 73 73 11 nebo e‑mailem: dohled@t-mobile.cz.

Stále jste nevyřešili váš problém?

Další rady a návody

Pomocník jménem
Moje firma

Připravili jsme pro vás dvě videa, která vás jednoduše navedou,
jak v rámci portálu Moje Firma zkontrolujete přehled svých poruch a jak poruchu ohlásíte.

Přehled poruch video

Přehled poruch

T-Mobile CZ

Ohlášení poruchy video

Ohlášení poruchy

T-Mobile CZ

Jak se do portálu
Moje firma poprvé
přihlásit

Premiéra v Moje Firma? Nebojte, poradíme vám, jak na to.
A pak už si užívejte všechny její super funkce!

Mohlo by vás zajímat

Uživatelské příručky
a návody k fixním
hlasovým službám

(IP telefonie, MS Teams,
Virtuální ústředna atd.)

Zjistit více

Provozní statistiky
k internetovým
a datovým službám

Jedná se o službu, kterou je možné zřídit přes vašeho obchodního zástupce

Zjistit více

Správce firemních
nákladů

Nástroj pro vytváření analýz vašeho
telekomunikačního provozu včetně
grafických výstupů

Zjistit více