Rádce při potížích s hovory v ČR

Co dělat, je-li kvalita hovoru špatná nebo nelze hovor uskutečnit?

Máte potíže s telefonními hovory? Připravili jsme pro vás přehled nejčastějších potíží a jejich řešení.

Proč je kvalita hovoru špatná a rozpadávají se hovory?

  1. Nedostatečné pokrytí signálem: Kvalitu hovoru může ovlivňovat terén, počet uživatelů v oblasti nebo vzdálenost od vysílače. Ověřte si, zda se nacházíte v oblasti s dostatečným pokrytím.
  2. Problémy s připojením k LTE nebo 5G síti: Pokud jste v oblasti se slabším pokrytím LTE nebo 5G a váš telefon tyto sítě podporuje, může docházet k potížím s hovory. Zkuste v nastavení telefonu vypnout 5G/LTE/3G/UMTS/WCDMA, příp. 4G/LTE nebo 5G , VoLTE a Wi-Fi volání a poté uskutečnit hovor znovu.
  3. Vadná SIM karta nebo telefon: Vložte SIM kartu do jiného telefonu. Pokud v jiném telefonu vše funguje, problém je v původním telefonu. Když i v jiném telefonu potíže přetrvávají, na vině je SIM karta.

Co dělat, když nelze uskutečnit hovor?

  1. Zkontrolujte, zda jste číslo vytočili správně. Česká čísla mají 9 číslic (včetně předvolby +420); při volání na zahraničí číslo je potřeba zadat správnou předvolbu země, do které voláte.
  2. Ozývá se vám chybová hláška sítě nebo zobrazuje chyba na displeji? Podívejte se, co jednotlivé informace znamenají.

Slyšíte v telefonu hlášku z naší ústředny nebo se vám zobrazuje chyba na displeji ? Podívejte se, co jednotlivé informace znamenají.

Jak postupovat, pokud žádné rady nepomohly?

Pokud potíže přetrvávají, obraťte se na nás. Pro rychlejší řešení si připravte následující informace:

  • Od kdy se potíže objevují?
  • Přesné datum a čas, kdy k potížím došlo.
  • Typ vašeho telefonu.
  • Fungují hovory s jinou SIM kartou T-Mobile ve stejné lokalitě?
  • Máte potíže s hovory i v jiných lokalitách?
  • Přesné místo, kde k potížím dochází (město, ulice).

Mohlo by
se vám hodit