Hledat

Rádce při potížích s hovory

Co dělat, je-li kvalita hovoru špatná nebo nelze-li hovor uskutečnit? Níže naleznete odpovědi.

Vyberte si typ mobilního připojení

Špatná kvalita hovoru

  1. Ověřte, zda se nacházíte v lokalitě s dostatečným pokrytím. Kvalitu signálu ovlivňuje velké množství aspektů - například reliéf krajiny, počet uživatelů, vzdálenost od vysílače atd.

  2. Pokud se nacházíte v místě, kde je slabší pokrytí LTE nebo 5G sítě a váš telefon tuto síť podporuje (zjistíte to v manuálu od výrobce, případně na displeji vašeho telefonu, obvykle u ukazatele signálu můžete vidět 4G - LTE nebo 5G), telefon může mít potíže s výběrem sítě a hovory se mohou rozpojovat. Vypněte tedy ve svém telefonu v nastavení mobilních dat 5G/LTE/3G/UMTS/WCDMA příp. 4G/LTE nebo 5G, VoLTE a Wi-Fi volání a vyzkoušejte další hovor.

  3. Jste v místě s dostatečným pokrytím a nepomohlo ani zamezení výběru sítě? Zkuste SIM kartu vložit do jiného telefonu. Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu telefonu, v opačném případě může být omezení způsobeno vadnou SIM kartou.

Hovor nelze uskutečnit


Slyšíte v telefonu hlášku z naší ústředny nebo se vám zobrazuje chyba na displeji ? Podívejte se, co jednotlivé informace znamenají.



Žádná rada vám nepomohla?

Obraťte se na nás. Abychom potíže mohli co nejrychleji odstranit, připravte si prosím následující informace:

  • Od kdy se potíže objevují?
  • Aktuální konkrétní datum a čas, kdy k potížím došlo?
  • Jaký máte typ telefonu?
  • Fungují hovory s jinou SIM kartou T-Mobile v této lokalitě?
  • Fungují vám hovory v jiné lokalitě?
  • Kde jste měli potíže s voláním (město, přesná lokalita)?

Co dělat, když nelze uskutečnit hovor, poslat SMS, datovat anebo se zaregistrovat do sítě v zahraničí?

  • Zkontrolujte, zda v zemi, kde se nacházíte, máme roamingového partnera. Pokud jste zemi v seznamu nenašli, není bohužel možné v ní využívat naše služby.
  • Pokud jste vaši zemi nalezli, doporučujeme vám vyzkoušet manuálně změnit operátora. Stačí jít do nastavení telefonu a nastavení sítě a zde zvolit Manuální/ruční hledání a vybrat z nabízených sítí jinou, než ve které jste právě přihlášeni. Zahraniční operátor může mít krátkodobý výpadek a změnou sítě se přehlásíte k operátorovi, který bez potíží funguje.
  • Pokud potíže přetrvávají i v jiné síti, doporučujeme vám vypnout a zapnout telefon, případně vyzkoušet vaši SIM kartu v jiném zařízení. Pokud bude v jiném telefonu fungovat, ověřte v nastavení vašeho přístroje, zda není zakázán roaming, případně mezinárodní hovory.
  • Pro hovory ze zahraničí je rovněž nutné vytáčet číslo ve správném formátu, který je ve formátu 00/mezinárodní předvolba/telefonní číslo příjemce/ nebo +/mezinárodní předvolba//telefonní číslo příjemce/, například +420 603 123 456, případně 00420 603 123 456. Pokud budete vytáčet číslo uložené v telefonním seznamu, vždy si ověřte, zda u něj máte uvedenu i mezinárodní předvolbu a pokud ne, ručně jí doplňte. V některých zemích funguje pouze jeden formát vytáčení hovorů (buď 00 nebo +). Pokud vám tedy nejde vytočit hovor se zadáním 00 před mezinárodní předvolbu, vyzkoušejte zadat před předvolbu +.
Pokud vaše SIM karta nebude fungovat ani v jiném zařízení, zkontrolujte v Můj T-Mobile, zda máte zapnutou službu roaming. Pokud ano, a přesto máte potíže, kontaktujte nás. Abychom mohli případ vyřešit co nejdříve, připravte si před hovorem následující informace:
  1. Město a země, kde se nacházíte?
  2. Název operátora na displeji telefonu?
  3. Jaká je hláška na displeji nebo ve sluchátku?
  4. Fungují služby u jiného operátora?
  5. Máte jiné kontaktní číslo?
  6. Přesné datum a čas volání anebo SMS, se kterou máte potíže?
  7. Jaký je přesný tvar volaného čísla nebo příjemce SMS?

Zároveň je důležité, abyste potíže nahlásili okamžitě, nikoliv až po návratu do České republiky, kdy již nebudeme mít možnost detailně vše prověřit.

Mohlo by
se vám hodit