Vyberte prosím sadu restrikcí.
Jaké druhy Vyúčtování nabízíte?

Pokud dáváte přednost klasice, můžeme Vám vystavit tištěné Vyúčtování služeb, které Vám přijde poštou. Jelikož doba jde dál, a internet se stává běžnou součástí všedního života, je možné vystavit elektronické Vyúčtování služeb. To naleznete na internetu na stránkách Můj T-Mobile nebo si ho můžete jednoduše nechat zasílat do Vaší e-mailové schránky. Oba typy Vyúčtování služeb jsou platnými daňovými doklady. Více informací naleznete zde.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Připravuje T-Mobile jiný věrnostní program?

V současné době všichni naši zákazníci mají možnost využívat Kouzelné úterky. Jde o jednoduchý a transparentní věrnostní program, který nabízí okamžité výhody v podobě produktů T-Mobile i našich partnerů.

Ze zpětné vazby od zákazníků víme, že kvitují především výhody, které jsou jim flexibilně šity na míru a dostanou jednoduše ihned a bez podmínek.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Jak placení Mobitem funguje?

Placení Mobitem je naprosto jednoduché. Stačí sdělit své mobilní číslo nebo Mobito číslo (číslo, které si můžete v Mobitu vygenerovat, pokud nechcete sdělovat své telefonní číslo) tomu, komu platíte (např. obchodníkovi). Ten pošle do vašeho mobilu účet k zaplacení. Na tomto účtu se dovíte všechny podrobnosti potřebné k zaplacení, tedy kdo účet k zaplacení posílá, jakou částku máte uhradit, datum splatnosti atd. To vše pak jednoduše potvrdíte osobním PIN kódem. Tímto způsobem zaplatíte za zboží v obchodě/e-shopu, dobijete si kredit na volání přímo ze svého svého mobilního telefonu anebo pošlete peníze někomu jinému.

Mobitem můžete zaplatit částku až do výše 10 000 Kč.

Při placení Mobitem se částka strhává buď rovnou z připojeného bankovního účtu (pokud jste klientem partnerské banky), anebo – pokud máte připojenou svou platební kartu k Mobitu – z částky, kterou jste si do Mobita předem převedl/a.

 

Převody peněz z vašeho bankovního účtu do Mobita a naopak a stejně tak platby v rámci Mobita fungují 24 hodin denně 7 dní v týdnu a realizují se okamžitě. Mobito tedy není časově omezeno. Všechny platby se v Mobitu potvrzují vaším osobním PIN kódem.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Zablokoval(a) jsem si telefon a 3x zadal(a) špatně PIN. Jak mohu telefon odblokovat?

Telefon v případě zablokování PINu žádá o tzv. PUK kód, který najdete v průvodním dopisu k vaší SIM kartě. Po jeho zadání budete vyzváni k volbě nového čtyřmístného PINu a poté již můžete začít kartu opět používat.

Jestliže nemůžete najít průvodní dopis, stačí vytočit *123*307# na jakémkoliv telefonu a řídit se popsaným postupem. Ke zjištění PUKu k cizímu číslu budete potřebovat šest posledních čísel SIM karty u Twistového zákazníka, nebo čtyřmístné heslo pro komunikaci (zodpovědné osoby) u čísla paušálního (na smlouvu). Heslo pro komunikaci bylo Vámi voleno při podpisu smlouvy.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Jaké podmínky musím splnit k získání tarifu S námi sdílený pro sebe či dalšího člena rodiny?

Nejdříve je nutné mít nebo si pořídit tzv. mateřský tarif. K získání tarifu S námi sdílený je totiž potřeba mít v rodině alespoň
jeden tzv. mateřský tarif – S námi síť nesíť, S námi bez hranic nebo S námi bez hranic + (ve variantách se závazkem i bez).
Pokud už jeden z těchto tarifů máte, nic vám v pořízení sdíleného tarifu nebrání :-)

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.