Vyberte prosím sadu restrikcí.
Jak si můžu Mobito pořídit?

1. Registrací na www.mobitoplatito.cz nebo v internetovém bankovnictví partnerských bank (Česká spořitelna, GE Money Bank, Raiffeisenbank, UniCredit Bank).

2. Přímo v aplikaci chytrých telefonů s operačními systémy iOS a Android.

Součástí registrace je zprovoznění telefonu a připojení účtu nebo platební karty k Mobitu.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Slyšel jsem, že zákon, který zavádí změnu, ještě není schválený. Opravdu tedy změna platí už od 1. 4.?

Ano, platí. U zatím neschváleného daňového balíčku se jedná pouze o zpřesňující úpravu. Tato úprava přibližuje Zákon o DPH evropské legislativě o DPH.

Kvůli legislativním změnám a narůstajícímu objemu poskytovaných služeb třetích stran přestává být dostatečně známa služba, na kterou bude přijatá záloha (v našem případě kredit) použita. S tím souvisí, že není znám daňový režim poskytnuté služby a proto budou v souladu s EU právem zdaňovány, až poskytnuté služby.

Tento postup potvrdili i zástupci Ministerstva financí České republiky a byli jsme ujištěni, že nebude rozporován ani v případě, když se legislativní proces schvalované novely prodlouží. Stejné postupy budou platit na celém trhu.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Jak dlouho se systém snaží doručit SMS zprávu v případě, že je telefon vypnutý?

Nemusíte se obávat, že Vaši zprávu nedoručíme, protože při selhání prvního doručení se systém o doručení snaží maximálně další 3 dny (podle nastavení v telefonu). Pokouší se o něj ve chvíli, kdy dojde k přihlášení telefonu do sítě, a navíc i v pravidelných časových intervalech.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Kolik mě stojí SMS na Moje útrata?

Odchozí SMS je zdarma, příchozí stojí 5 Kč (6,05 Kč vč. DPH). Pokud si Vaši útratu kontrolujete prostřednictvím Můj T-Mobile, nebo vytočíte kód *123*234# jako hovor z Vašeho telefonu, tak nezaplatíte ani korunu.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Co znamená "Účet je uzamčen"?

Zamykání účtu chrání uživatele před odhalením jeho přístupových hesel (heslo pro t-zones účet, PUK2) cizí osobou prostřednictvím metody testování různých variant. Důvody uzamykání t-zones účtu:

  • Nesprávně zadané vstupní heslo do portálu (účet se uzamkne po PÁTÉM chybném zadání hesla). Uživatel vidí hlášení: "Z bezpečnostních důvodů je tento ÚČET UZAMČEN. Pro jeho odblokování prosím využijte odkaz "Odemknout účet" na www.t-zones.cz".

Řešení: Vstupte na úvodní stránku t-zones a poté na stránku "Odemčení účtu" pomocí odkazu "Zapomněli jste heslo" přímo pod přihlašovacími políčky. Do prvního prázdného pole zadejte své telefonní číslo ve formátu 6xxyyyyyy nebo 7xxyyyyyy, do dalšího první čtyři číslice vašeho kódu PUK2 a a stiskněte tlačítko "Provést". Na stránce "Jednorázové heslo" zadáte jednorázové heslo, které obdržíte formou SMS, na následující stránce "Přístupové heslo" do polí "Přístupové heslo" a "Potvrzení hesla" napíšete Vámi zvolené nové heslo a potvrdíte tlačítkem "Pokračovat". Po obdržení SMS s potvrzením o úspěšném odemčení účtu se můžete znovu přihlásit.

  • Nesprávně zadaný PUK2 (účet se uzamkne po TŘETÍM špatném zadání PUK2 na stránce "Zapomenuté heslo nebo  uzamčený účet" - www.t-zones.cz nebo www.t-mobile.cz, odkaz "Zapomněli jste heslo") Uživatel vidí hlášení: "Z bezpečnostních důvodů je tento ÚČET UZAMČEN. Funkci Odemčení účtu k odblokování můžete využít znovu za 24 hodin".

Řešení: O nové zadání PUK2 se můžete pokusit po uplynutí cca. 24 hodin. Tato doba není stanovena pevně, může být i kratší. Pokud se v průběhu těchto 24 hodin uživatel znovu neúspěšně pokusí přihlásit nebo se pokusí odblokovat uzamčený účet, doba uzamčení se neprodlužuje.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.