- Co dostanu u jednotlivých partnerů Kouzelných úterků?
-
- Při zakoupení běžné vstupenky na 2D film pro dospělou osobu v síti Cinema City a Palace Cinema získáte druhou vstupenku na stejný film zdarma.
- K zakoupenému Brazer Twisteru, Brazer sendviči nebo Brazer salátu v KFC získáte ten samý Brazer zdarma (pokud si zakoupíte např. Brazer sendvič, získáte druhý Brazer sendvič zdarma). Pokud si objednáte Brazer Twister, Brazer sendvič nebo Brazer salát v rámci menu, máte nárok na stejný Brazer jako v menu zdarma. V rámci nabídky nelze kombinovat různé druhy Brazerů, tzn. např. k Brazer sendviči nelze požadovat Brazer Twister zdarma.
- K zakoupenému čepovanému pivu v The PUB získáte druhé stejné čepované pivo zdarma.
- K zakoupené kávě dle vlastního výběru v Costa Coffee, Coffee Shop Company nebo Coffee&Co máte druhou kávu zdarma (ve stejné ceně nebo levnější).
- K zakoupenému libovolnému fresh koktejlu (0,5 l) v UGO Juice Baru nebo B Juicy máte druhý koktejl zdarma (ve stejné ceně nebo levnější). Případně si můžete vybrat cokoliv z nabídky (levnější než zvolený 0,5l koktejl).
- K zakoupené vstupence v Centru Babylon Liberec máte druhou vstupenku do Aquaparku, Wellness Centra a iQparku zdarma. Klidně si v úterý užijte všechny tři výhody!
- K zakoupené vstupence v DinoParku máte druhou vstupenku zdarma.
- K zakoupenému výrobku nezlevněné dekorativní kosmetiky značky Max Factor v síti FAnn parfumerií máte druhý výrobek dekorativní kosmetiky Max Factor zdarma (ve stejné ceně nebo levnější).
- K zakoupenému výrobku v sekci Kouzelne úterky na www.kasa.cz si v téže sekci vyberte dárek zdarma
- K zakoupenému výrobku v sekci Kouzelne úterky na www.fairove.cz získáte druhý, stejný zdarma
veškeré informace ke Kouzelným úterkům naleznete na této stránce.
- Jak poznám, že číslo, na které posílám MMS, má MMS aktivní?
-
Bohužel, toto nemůžete nijak poznat. Pokud MMS odešlete na telefonní číslo, které nemá aktivní MMS či je nepodporuje, dostane uživatel SMS zprávu s odkazem na vyzvednutí MMS.
Příkladem je tato zpráva: Máte novou zprávu od 603123456. Během následujících 14 dní je k vyzvednutí na http://tmo.cz/mms zadáním hesla xzymkshqa.
Zákazník si MMS může aktivovat (deaktivovat...);
- přes Můj T-Mobile,
- přes USSD - stačí vytočit hovor na vašem telefonu *123*310#
- Kolik platí ti, co mi volají z Čech?
-
Pokud budete v zahraničí a zavolá vám někdo z ČR, zaplatí sazbu podle svého tarifu stejně, jako by zaplatil, kdybyste byl v ČR. Vy v zahraničí zaplatíte cenu příchozího volání podle vašeho roamingového tarifu nebo zvýhodnění, které máte nastavené. Více info o cenách volání v zahraničí naleznete na www.t-mobile.cz/roaming.
- Jak vymazat vyrovnávací paměť (cache) a cookies u jednotlivých internetových prohlížečů?
-
Postup se může lišit dle Vašeho prohlížeče
Microsoft Internet Explorer: Spusťte internetový prohlížeč Microsoft Internet Explorer. V horním menu vyberte položku Nástroje a následně Možnosti Internetu.... V okně Možnosti Internetu klikněte na tlačítko Odstranit.... Otevře se dialogové okno Vymazat historii. Zde zatrhněte volby Dočasné soubory Internetu + Soubory cookie + Historie a potvrďte OK. Provede se vymazání všech dočasných souborů uložených ve vyrovnávací diskové paměti.
Mozilla Firefox: Spusťte internetový prohlížeč Mozilla Firefox. V horním menu vyberte položku Nástroje a následně Možnosti... V okně Možnosti vyberte ikonu Soukromí a zvolte vymazat nedávnou historii. Nastavte Časové období mazání na Vše. Zaškrtněte volby Historie prohlížení a stahování + Cookies + Vyrovnávací paměť + Aktivní přihlášení a stiskněte Vymazat. Provede se vymazání všech dočasných souborů uložených ve vyrovnávací diskové paměti. Okno zavřete potvrzením OK.
Google Chrome: Spusťte internetový prohlížeč Google Chrome. Zvolte ikonu vpravo nahoře, symbol montážního klíče. Vyberte položku Historie a zvolte Upravit položky… Klikněte na tlačítko Vymazat všechny údaje o prohlížení… Zaškrtněte volby Smazat historii procházení + Vymazat historii stahování + Vyprázdnit mezipaměť + Odstranit soubory cookie a jiná data webů. Položku Smazat údaje z tohoto období nastavte na Vše. Potvrďte kliknutím na tlačítko Vymazat údaje o prohlížení.
Netscape Navigator: Spusťte internetový prohlížeč Netscape Navigator. V horním menu vyberte položku Tools a následně zvolte Options... V okně Options klikněte na volbu Privacy.V tomto okně Options - Privacy klikněte na tlačítko Clar Now…. Zaškrtněte volby Browning History + Cache + Cookies a potvrďte Clar Private Data Now. Tím se provede vymazání všech dočasných souborů uložených ve vyrovnávací diskové paměti. Okno zavřete potvrzením OK.
Opera: Spusťte internetový prohlížeč Opera. Stiskněte klávesu Alt. V zobrazené nabídce zvolte Nastavení a Vymazat soukromá data… Zvolte Podrobné volby a zaškrtněte Smazat cookies relace + Smazat všechny cookies + Smazat heslem chráněné stránky a data + Vymazat z cache vše + Vymazat historii navštívených stránek + a potvrďte tlačítkem Smazat. Tím je provedeno vymazání všech dočasných souborů uložených ve vyrovnávací diskové paměti.
Safari: Spusťte internetový prohlížeč Safari. Zvolte ikonu vpravo nahoře, symbol ozubeného kola. Vyberte položku Reset Safari… Zaškrtněte volby Clear History + Empty the cache + Clear the Downloads Windows + Remove all cookie a potvrďte tlačítkem Reset. Tím je provedeno vymazání všech dočasných souborů uložených ve vyrovnávací diskové paměti.
- Kdy dostanu své Vyúčtování?
-
Elektronické Vyúčtování služeb je k dispozici 4. den po konci zúčtovacího období v Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování a platby). Tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.
Datum vystavení závisí na Vašem zúčtovacím období. To naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb.
Vyberte prosím sadu restrikcí.