Nabízíme dodávku a správu LAN a WLAN sítí, IP pobočkových ústředen a koncových IP telefonů. Vše za pevný měsíční poplatek s možností využití doplňkových služeb.
- Pronájem kompletní infrastruktury za pevné měsíční poplatky.
- Společná počítačová a telekomunikační síť bez nečekaných nákladů.
- Nulové vstupní investice.
- Vždy platíte pouze za to, co skutečně využíváte (aktivní uživatele nebo porty).
- Flexibilní možnosti rozšiřování a utlumování řešení podle vašich potřeb.
- Implementace, dohled nad celým řešením a jeho servis v ceně služby.
- Pravidelná obměna technologií.
- Ucelené řešení od jednoho stabilního dodavatele.
- Jedna smlouva, jeden kontakt pro telekomunikační a IT služby.
Středně velké firmy, které se chtějí plně soustředit na svoji hlavní činnost, vyžadují flexibilitu pro měnící se podmínky na trhu a ocení výhody IP telefonie.
Zákazníci s datovým připojením od T-Mobile ocení garantovanou dostupnost služeb a kompatibilitu SLA na datové připojení a nad tím postavené služby. Spravovaná zařízení od společnosti T-Mobile ocení firmy s těmi nejvyššími nároky na funkčnost všech komponent jejich sítě od operátora až na stůl k počítači či IP telefonu s nulovými investičními náklady na hardware.
Dodávka a správa IP pobočkové ústředny (IP PBX)
IP PBX zajišťuje veškeré telefonní služby pro koncová zařízení a dílčí službu Dodávka a správa IP PBX nabízíme ve dvou variantách: Call Manager Express (CME) a Call Manager – primárním parametrem pro rozlišení je počet uživatelů a nároky zákazníka na požadované speciální funkcionality.
Call Manager Express (CME)
Řešení vhodné pro menší zákazníky s menším počtem telefonů a nízkými nároky na integraci a budoucí rozšiřitelnost systému. Jedná se o integrované řešení postavené na inteligentních routerech Cisco ISR (Integrated Services Router) řady 2800 a 2900, které kromě klasického směrování provozu umožňují využívat v jednom zařízení pokročilé síťové funkce – zabezpečení sítě pomocí firewallu, bezdrátovou síť WiFi a integraci hlasu, případně videa.
Funkce CME:
- Obsluha linek hlasové brány pro hlasový provoz (H.323 trunk).
- Stabilní řešení pro podnikovou IP telefonii v rámci síťové infrastruktury.
- Interní telefonní plán linek a jejich mapování na veřejná čísla.
- Výpis posledních volaných/volajících a ztracených hovorů na telefonech.
- Přepojování, přidržení a přesměrování hovorů.
- Sestavování konferenčních hovorů v režimu ad-hoc.
- Pokročilé možnosti vyřizování hovorů (vyzváněcí skupiny, vyzvedávání ze skupiny, zpětné upozornění na dostupnost uživatele a parkování hovorů).
- Škálování dle počtu uživatelů v systému (24, 48, případně 96 uživatelů, platí pro řadu 2800).
Call Manager (CM)
Univerzální řešení sjednocené komunikace pro společnosti s větším počtem uživatelů či poboček. Nabízí rozšířenou funkcionalitu, možnosti integrace do stávající podnikové infrastruktury a rozšiřitelnost o další služby z rodiny Cisco Unified Communications. Serverové řešení IP ústředny s pokročilými možnostmi integrace do podnikové infrastruktury a rozšířenými vlastnostmi funkcionality systému. V případě nasazení CM figuruje ISR router jako hraniční prvek zákazníkovy sítě zajišťující zabezpečení datového i hlasového provozu pomocí firewallu.
Dodávka a správa LAN sítě
Služba zahrnuje dodávku, instalaci a konfiguraci LAN sítě, implementaci a správu funkcí firewallu v routeru, ochranu datové sítě proti neoprávněným a neautorizovaným přístupům, implementaci a správu virtuální privátní sítě. Součástí služby je dohled nad routery, switchi a servery. Sledovanými parametry jsou dostupnost a operativní funkčnost zařízení.
Routery tvoří hraniční bod mezi infrastrukturou zákazníka (LAN/WAN) a přenosovou technologií sítě T-Mobile, oddělují datové a hlasové služby a zajišťují služby LAN (DHCP, NAT, TFTP, HTTP aj.). Komunikaci uvnitř datové sítě LAN, připojení a napájení koncových zařízení, nastavení VLAN aj. zajistí prvek switch. Jeho konfiguraci si můžete zvolit s ohledem na potřeby vaší infrastruktury.
Používaný HW – Cisco routery řady 800, 1800, 1900, 2800 a 2900.
ISR routery zajišťují:
- Konektivitu s datovou sítí TMCZ ProfiNet.
- Konektivitu s hlasovou sítí TMCZ ProfiNet (H.323 trunk).
- Výchozí bránu pro síť LAN včetně služeb DHCP a směrování provozu mezi VLAN.
- Zabezpečení sítě pomocí firewallu.
Dodávka a správa bezdrátové LAN sítě (WLAN)
Služba zahrnuje implementaci a správu bezdrátové datové sítě dle standardu 802.11b/g, možnost okamžitého připojení počítačů a mobilních zařízení pomocí bezdrátové sítě, zabezpečení proti odposlechu nebo zneužití bezdrátového přenosu (WPA2-PSK).
Dodávka a správa IP telefonů
Služba je doplňkovým řešením pro službu Dodávka a správa IP pobočkové ústředny. Jedná se o pronájem IP telefonních přístrojů z řady Cisco, které jsou dodány, provozovány a servisovány TMCZ po celou dobu trvání smlouvy.
V portfoliu služeb máme tyto vybrané IP telefony Cisco:
- IP telefon 7911 G
- IP telefon 7942 G
- IP telefon 7962 G
- IP telefon 7965 G
- IP telefon 7937 G
- SW phone (Cisco IP Communicator)
Službu dodáváme na zařízeních od společností:
Cisco, Hewlett-Packard, Aastra, Siemens, Alcatel