Podepisujte své dokumenty elektronicky
Co je elektronický podpis
Elektronický podpis vám umožní elektronicky podepisovat dokumenty doručené kurýrem. Celý proces je zabezpečený SMS ověřením, biometrií a bezpečnostními certifikáty.
Bezpečí na prvním místě
- K dokumentům se dostanete pouze vy, pomocí speciálního SMS PIN kódu.
- Vaše údaje i záznam biometrického dynamického podpisu chráníme pomocí certifikátů.
Více o biometrii a certifikátech.
Rychlé spuštění služby
- Jsme připraveni spustit vaše služby ihned po doručení vaší objednávky.
- Díky elektronickému podpisu tak můžete využívat našich služeb rychle, z pohodlí vašeho domova.
Ochrana životního prostředí
Ochrana životního prostředí
- technologie nám pomáhají chránit životní prostředí, např. menší potřebou tisku dokumentů.
- Pro menší spotřebu energie neustále pracujeme na optimalizaci naší technologické infrastruktury.
Průběh objednání služby s využitím elektronického podpisu
Službu si můžete objednat na našich stránkách www.t‑mobile.cz, nebo telefonicky u našich operátorů.
Smlouvu, kterou je potřeba podepsat ke spuštění služby, vám předem zašleme i se souvisejícími dokumenty na váš e‑mail.
Veškeré dokumenty budou bezpečně uzamčeny PIN kódem, který vám zašleme do SMS. Co dělat, když nemám PIN?
Smlouvu podepíšete u našeho kurýra, který přijede na vámi zadanou adresu.
Krátce po spuštění služby si budete moci své dokumenty prohlédnout v naší samoobsluze Můj T‑Mobile. Kde najdu své dokumenty?
TIP! Pokud již využíváte některé z našich služeb, smlouva a váš PIN vám budou zaslány na stávající kontakty. Pro změnu kontaktních údajů zavolejte na telefonní číslo: 4603 z telefonních čísel T‑Mobile, nebo 800 73 73 73 ze sítě jiného operátora. Rádi vám pomůžeme.
Průběh doručení
Datum a čas
příjezduO termínu příjezdu kurýra vás budeme informovat 1 pracovní den předem a v den doručení.
Co budete potřebovat
Smlouvu u kurýra si odemknete pomocí PINu, který vám přišel do SMS. K elektronickému podpisu smlouvy jemožné se prokázat pouze platným občanským průkazem vydaným Českou republikou.
Ověření totožnosti
Kurýr si ověří vaši totožnost a vytvoří fotokopii vašeho občanského průkazu. Použije šablonu zakrývající místa, která nejsou potřeba kontrolovat k uzavření smlouvy.
Předání
objednávkyNásledně vám kurýr předá objednané zboží, pokud bylo součástí zásilky (může to být SIM karta, telefon nebo jiné zboží).
Biometrický podpis a certifikáty
Pro zabezpečení vašeho biometrického podpisu používáme kryptografický certifikát, který zašifruje podpis uvnitř dokumentů. Podpisový certifikát potom uzamkne dokument tak, aby jej nikdo neoprávněný nemohl otevřít. Kurýr má smluvní dokumenty k dispozici pouze během předávání zásilky a po celou dobu jsou dokumenty bezpečně uloženy v informačním systému naší společnosti. Přenos dokumentů probíhá přes zabezpečené kanály a jsou k dispozici pouze oprávněným pracovníkům za účelem zajišťování našich služeb.
Časté dotazy
Co dělat, když nemám PIN?
PIN budete potřebovat k odemčení dokumentů při podpisu smlouvy i k otevření k otevření dokumentů zaslaných e-mailem. Pokud jste si notifikaci s PINem smazali, anebo vám PIN nepřišel od nás vůbec, doporučujeme následující kroky:
- Smazali jste si PIN: pošlete short kód s číslem objednávky ve tvaru PIN OBJEDNAVKA O-XXXX na číslo 4603. Pokud nemáte jako kontakt T‑Mobile číslo, zašlete stejný short kód na číslo 603 603 603. PIN vám znovu zašleme na původní číslo.
- Nepřišel vám od nás PIN: zavolejte nám z telefonních čísel T‑Mobile na 4603 nebo ze sítě jiného operátora na 800 73 73 73. Pravděpodobně na vás nemáme aktuální kontakt. Náš asistent vám pomůže ho nastavit a PIN vám pošle znovu.
Jak mohu odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě?
Jsme rádi, že jste s námi, nicméně pokud do 14 dní od podepsání smlouvy zjistíte, že vám nastavení služeb nevyhovuje, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit – viz Obchodní podmínky zásilkového obchodu, odst. 5.
Účastnická smlouva bez zařízení
Pokud jste u kurýra pouze podepsali smlouvu elektronickým podpisem a neobdrželi jste žádné zboží (např. telefon), doporučujeme podat žádost elektronicky přes náš kontaktní formulář a nebo můžete zaslat žádost o odstoupení písemně na adresu:
T‑Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
148 00 Praha 4
Účastnická smlouva se zařízením
Pokud Vám s podpisem smlouvy bylo doručeno poštou či přepravní službou zařízení (např. telefon), požadavek na odstoupení s Vámi vyřešíme na jakékoliv T-Mobile prodejně, a nebo prosím zašlete zboží společně s žádostí na odstoupení na adresu:
PJ EXPEDIS spol. s r.o., Logistické centrum T‑Mobile, P3 Hala I
Vlastibořská 2789/2
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Aby to pro Vás bylo jednodušší, připravili jsme pro vás formulář o odstoupení. Stačí ho vyplnit, vytisknout a zaslat.
Nevyužijete-li tento formulář, je třeba na zasílaném dokumentu výslovně uvést Vaše identifikační údaje, a jaké jednání činíte (tedy že odstupujete od smlouvy ve 14 dnech). Smlouvu, od které odstupujete, prosím v dokumentu jednoznačně identifikujte, v zájmu rychlého vyřízení doporučujeme zaslat přímo kopii smlouvy, od které odstupujete (to platí zejména pro Účastnické smlouvy).
Kde najdu své dokumenty?
Svou Účastnickou smlouvu a ostatní smluvní dokumenty naleznete v samoobsluze Můj T‑Mobile, konkrétně v části Smlouva, v sekci Přehled smluv. Dokumenty k zásilce - Fakturu, Dodací list a Přílohu k dodacímu listu naleznete v sekci Ostatní dokumenty.