Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Ruším TV službu u T-Mobilu a mám aktivní balíček Voyo plná verze, přijdu o toto předplatné?

Zrušením TV služby vám nezanikne vaše zaplacené předplatné Voyo. V termínu zrušení televizní služby dojde také k automatickému zrušení obnovy balíčku Voyo plná verze. Po dobu dobíhajícího předplaceného období můžete službu Voyo i nadále využívat, ale přístup budete mít již jen přes aplikaci Voyo. Přihlašovat se budete stále stejnými přihlašovacími údaji, jako jste měli do televizní aplikace MAGENTA TV. Nezapomeňte si je však předem poznamenat, protože kvůli ukončení televizní služby již nebudete mít možnost změnit heslo nebo zobrazit přihlašovací jméno.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci

Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.