Jak u nás fungují hesla a jaké role můžete získat?
- Na vyřizování některých požadavků od vás bude chtít náš operátor heslo. To jste si v minulosti zvolili nebo vám bylo automaticky vygenerováno a zasláno. Více informací najdete ve všeobecných podmínkách.
- Heslo vám automaticky pošleme v SMS na telefonní číslo, které je vedeno u tzv. Zodpovědné osoby (Účastník = ten kdo s TMCZ podepsal smlouvu)
Kdo je Zodpovědná osoba a jakou má roli?
- Zodpovědná osoba je ten, kdo uzavřel Účastnickou smlouvu. Může povolit užívání svého telefonního čísla třetí osobě (např. manželce nebo dětem), kterým bude automaticky nastaveno Omezené oprávnění. Oprávnění je možné změnit v samoobsluze Můj T-Mobile.
- Díky heslu může Zodpovědná osoba nakládat se všemi Kontrakty a Účastnickými smlouvami a administrovat všechna telefonní čísla a služby. Zobrazí si Vyúčtování a může měnit veškerá číselná hesla a přístupy. V samoobsluze Můj T-Mobile vidí úplně vše bez omezení. Může měnit nastavení jednotlivých rolí a hesel.
Jak je to se standardním oprávněním?
- V případě role standardního oprávnění máte heslo, se kterým můžete administrovat a dělat změny pouze u svého telefonního čísla (můžete administrovat "své" číslo - např. změnit tarif, navýšit datový limit, aktivovat balíček atd.).
- V samoobsluze Můj T-Mobile vidíte pouze své vyúčtování, nikoliv vyúčtování všech telefonních čísel.
Jak je to se omezeným oprávněním?
- V případě role omezeného oprávnění máte heslo, se kterým máte náhled na své telefonní číslo a služby. Administrovat pak můžete pouze neplacené služby.
- S omezeným oprávněním nemáte povolenou aktivaci placených služeb (např. zapnutí Roamingu, aktivace Mezinárodních hovorů, aktivace Plať mobilem, změna tarifu, aktivace balíčků, navýšení datových limitů atd.).
- V samoobsluze Můj T-Mobile vidíte pouze svůj podíl na vyúčtování, ale omezené oprávnění vám ho nedovoluje zaplatit.
OTP kód pro komunikaci na Prodejně
- Ve výjimečných případech můžeme na naší prodejně přistoupit na váš zákaznický účet na základě kódu, který jsme vám zaslali pouze pro tento mimořádný vstup.
Pokud využijeme výše popsaný způsob, informujeme o tom Zodpovědnou osobu formou SMS.
Jak si můžete změnit heslo?
- Jednoduše a rychle v samoobsluze Můj T-Mobile
- Zavoláním na Zákaznické centrum +420 800 73 73 73
- Na našich značkových a partnerských prodejnách