Potvrďte svůj e-mail v Můj T-Mobile

Výhody potvrzení e-mailu

Aktuální tipy na výhodné balíčky a novinky

Odměny z programu Našim pro radost

Blesková potvrzení o změnách vašich služeb

Chcete získat výhody? První z odměn vám zašleme ihned po potvrzení vašeho e-mailu.

Vyberte prosím sadu restrikcí.
Jaký je rozdíl mezi jednotlivými kanály služby Postm@n?

Rozdíl je v délce zprávy, kterou obdržíte na váš mobilní telefon a v ceně měsíčního předplatného této služby. Veškeré informace o službě naleznete ZDE.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Proč je lokalizovaná poloha někdy nepřesná a objevují se tzv. ústřely polohy? A proč se mění poloha GPS Locatoru v mapě, když ho mám doma stále na jednom místě?

Existuje několik možných příčin:

GPS Locator ztratí signál GPS satelitů, např. uvnitř budovy, a provede proto lokalizaci přes mobilní síť GSM, která je méně přesná.

GPS Locator těsně po opuštění budovy nestihne naladit dostatečný počet GPS satelitů (pohybuje-li se např. v husté zástavbě), a proto mohou být první lokalizace po naladění signálu méně přesné.

GPS Locator má omezený výhled na nebe, např. uvnitř budovy poblíž okna. GPS Locator je vybaven velmi citlivým přijímačem satelitního signálu GPS. Může se proto stát, že GPS signál naladí i uvnitř budovy nebo v místě bez přímého výhledu na nebe. Takto získaná poloha však bývá zpravidla nepřesná, protože přijímaný signál pochází z malého počtu satelitů, které jsou pro GPS Locator "viditelné" jen v malém výřezu. Takto přijímaný signál je navíc kolísavý, a proto se při každé lokalizaci vypočítá jiná poloha v okolí skutečného umístění GPS Locatoru.

V uvedených případech se nejedná o chybu, či poruchu. Jsou dány vlastnostmi systému GPS a použité technologie lokalizace. Obecně doporučujeme GPS Locator uvnitř budov raději vypnout a znovu zapnout až při opuštění budovy.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Jaké údaje půjdou na finanční správu při evidenci tržeb?

Základní údaje:

  • DIČ (daňové identifikační číslo poplatníka)
  • označení provozovny
  • označení pokladního zařízení
  • pořadové číslo účtenky
  • datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky (pokud nedojde k online zaevidování)
  • celková částka tržby
  • bezpečnostní kód poplatníka
  • podpisový kód poplatníka
  • typ evidence (běžný či zjednodušený režim)

Další údaje o evidované tržbě:

  • celková částka plateb určených k následnému čerpání
  • celková částka plateb, které jsou následným čerpáním nebo zúčtováním platby
  • daňové identifikační číslo poplatníka, který pověřil evidováním této tržby poplatníka, který tržbu eviduje
  • základ daně z přidané hodnoty a daň podle sazeb daně z přidané hodnoty
  • celková částka v režimu daně z přidané hodnoty pro cestovní službu
  • celková částka v režimu daně z přidané hodnoty pro prodej použitého zboží

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Co mne čeká za dárky v rámci appventního kalendáře o víkendu?

O víkendu máme pro T-Mobile zákazníky připraveny exkluzivní hodnotné dárky úplně zdarma. Stejný dárek Vám nabídneme v sobotu i v neděli, abyste měli čas na jeho vyzvednutí. Abyste na něj nezapomněli, můžete na www.t-mobile.cz/vanoce nebo m.t-mobile.cz/vanoce zadat Vaše telefonní číslo a my Vám v sobotu připomeneme, že máte celý víkend na rozbalení hodnotného víkendového dárku.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Jak často se bude nabídka Našim pro radost měnit?

Nové nabídky a partnery budeme do programu přidávat průběžně. Na novinky se můžete těšit každý měsíc.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.