Potvrďte svůj e-mail v Můj T-Mobile

Výhody potvrzení e-mailu

Aktuální tipy na výhodné balíčky a novinky

Odměny z programu Našim pro radost

Blesková potvrzení o změnách vašich služeb

Chcete získat výhody? První z odměn vám zašleme ihned po potvrzení vašeho e-mailu.

Vyberte prosím sadu restrikcí.
Jak si mohu navýšit datový limit?

Navýšení (jedná se o jednorázový dokup dat) je možné provést následujícími způsoby:

  • přes Můj T-Mobile.
  • na aktivační stránce https://tmo.cz/dl (funkční pouze v prohlížeči v mobilu, ne na PC), kam budete přesměrováni v momentě vyčerpání dat.
  • v mobilní aplikaci Můj T-Mobile, po stažení ze stránek https://tmo.cz/mtm.
  • přes USSD kanál, kde stačí vytočit na vašem telefonu *123*523#.
  • v hlasovém automatu na čísle 4603 v sekci Služby a internet nebo stačí po pozdravu stisknout 523.
  • V ostatních případech:
    SMS zprávou na číslo 4603 ve tvaru DOKUPDATA 100MB; DOKUPDATA 300MB, DOKUPDATA 1200MB nebo DOKUPDATA 1500MB.

     Pro Tarify 2021 a Generace Můj tarif - vč. tarifů Můj Student je možné využít tento jednorázový dokup: 

                                                                    1 GB za 75 Kč včetně DPH.

Navýšení pro ostatní generace:
Hodnota Cena
60 MB29 Kč
100 MB  39 Kč
300 MB 79 Kč
1000 MB 149 Kč
2500 MB 249 Kč
4000 MB349 Kč
8000 MB549 Kč
10000 MB599 Kč

Pokud se vám to ale stalo už víckrát, je vidět, že vás internet vážně baví a možná by stálo za úvahu popřemýšlet o balíčku s vyšším objemem dat, ať se pořád nezdržujete přikupováním dat. Nevyčerpaný navýšený datový limit se nepřevádí do dalšího období.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Jakou máte nabídku pro předplacené karty?

Připravili jsme pro vás tarif, se kterým voláte jen za 2,50 Kč za minutu do všech sítí. Více informací o tarifu Twist Našim můžete najít zde.

Tarify si u nás můžete ještě zvýhodnit.  Máte tak možnost získat neomezené volání do všech sítí i na dobíjecí kartě. Podívejte se na tyto stránky a vyberte si, co vám nejvíce vyhovuje.

Pokud si dobijete svůj kredit, čeká na vás další odměna, kterou si sami vyberete. Více se dozvíte zde.

A v neposlední řadě je pro vás připraven bohatý věrnostní program – Našim pro radost. Snažíme se, abyste byli spokojeni a rádi vám děláme radost, proto máme pro vás připravenou celou řadu slev a výhod od našich partnerů. Více informací najdete zde.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Mám novou smlouvu - kdy mi přijde první Vyúčtování?

Záleží na vašem zúčtovacím období a na tom, jaký typ faktury máte:

  • Zúčtovací období je doba, za kterou vystavujeme Vyúčtování služeb. Většinou to bývá jeden měsíc, který se ale nemusí nutně řídit podle kalendáře (nemusí tedy začínat prvního v měsíci, ale třeba až šestého).
  • Kdy přesně vaše zúčtovací období začíná a končí, se dočtete ve smlouvě v části „Vyúčtování a placení služeb“ nebo v samoobsluze Můj T-Mobile.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Je Mobito bezpečné?

Ano, platby Mobitem jsou bezpečné. Mobito má několik prvků zabezpečení.

Vstoupit do Mobita můžete jen po zadání osobního PIN kódu. Všechny platby potvrzujete také PIN kódem. Váš PIN kód nelze oddělit od telefonního přístroje/SIM karty a naopak – to znamená, že platbu Mobitem nemůžete potvrdit z jiného telefonu (i když je v něm nainstalováno Mobito), ale pouze jen ze svého telefonu, v němž jste si Mobito aktivoval/a.

Společnost MOPET CZ, která Mobito provozuje, je držitelem licence České národní banky, a je tedy pod jejím přímým dohledem. Pro udělení licence společnost musela splnit řadu bezpečnostních opatření. Mobito je propojeno se systémy partnerských bank a mobilních operátorů, a splňuje tak i jejich bezpečnostní standardy.

Systém je zabezpečen na několika úrovních špičkovými technologiemi a je monitorován pro zabezpečení proti podvodům.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Kolik mám aktuálně utraceno?

Vaší útratu je možné kontrolovat prostřednictvím webové samoobsluhy Můj T-Mobile, nebo vytočením kódu *123*234# jako hovor z Vašeho telefonu, tyto způsoby jsou bezplatné. Případně můžete zaslat zpoplatněnou SMS ve tvaru UTRATA na číslo 4603, tato SMS je ovšem zpoplatněna částkou 5 Kč bez DPH.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.