- Jak funguje aktivace datového balíčku Data Extra a Internet Svět Extra?
- Balíček Data Extra nebo Internet Svět Extra si aktivujete přes Můj T-Mobile nebo na landing page https://tmo.cz/dl po zaplacení kartou online. Pro dokončení platby je nutné zadat e-mail, na který zasíláme zjednodušený daňový doklad. Že je balíček aktivní, vám řekneme v potvrzovací SMS.
- Chtěl bych ukončit smlouvu, jak na to?
-
To nás mrzí.
Více informacík ukomčrení Účastnické/ Kupní smlouvy najdete na Proč zůstat u T-Mobile?
- >>> UPOZORNĚNÍ NA VÝPADEK SLUŽEB <<<
-
Od 18. 1. 2019 evidujeme výpadek na webových stránkách naší společnosti a není možné odesílat bezplatné SMS bez přihlášení do Můj T-Mobile. Na opravně usilovně pracujeme.
- Jak si mohu zapnout/vypnout m-platbu?
-
Služba m-platba je obvykle zapnuta hned při aktivaci telefonního čísla.
Pro její administraci využijte Můj T-Mobile.
- Pokud mám s vámi uzavřenou Účastnickou smlouvuna televizi, mohu si měnit televizní programovou nabídku?
-
Měnit vaší programovou nabídku můžete pohodlně přes Můj T-Mobile, na značkové prodejně či prostřednictvím zákaznického centra T-Mobile na čísle 800 737373.
Vyberte prosím sadu restrikcí.