FAQ_WIFIMNG_NESOUHLASY
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy
zákazníků.
Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
bez čekání.
Do kdy mohu vyslovit svůj nesouhlas se zapnutím služby Wi-Fi Manager?
Pokud byste neměli o zapnutí služby Wi-Fi Manager zájem, můžete nám dát vědět do 31. 7. Stačí na této stránce vyplnit ve formuláři e-mailovou adresu, na kterou jsme vám informaci poslali. Můžete doplnit i své telefonní číslo, které je nepovinné pro případ, že bychom vás potřebovali kontaktovat.
Kdy mi zapnete službu Wi-Fi Manager?
Aktivace proběhne během srpna zcela automaticky. Pro vylepšení vašeho internetu tedy nemusíte dělat vůbec nic. Vše je navíc zdarma.
Rozmyslel jsem si to a mám o zapnutí služby zájem. Co mám dělat?
Pokud jste ještě nevyplnili formulář, tak nemusíte dělat vůbec nic. Aktivace proběhne během srpna zcela automaticky. Pokud už jste formulář vyplnili a rozmysleli se, tak stačí jít do aplikace Můj T-Mobile, kde si službu můžete zdarma zapnout. Pokud byste potřebovali poradit, jak na to, tak zde máme video návod.
Jaká data jsou součástí monitoringu?
Obecně se jedná pouze o data potřebná pro provoz služby Wi-Fi Manager, samotného internetového připojení a jeho technických parametrů. Nesledujeme konkrétní využívání internetu, ani jaké stránky jste navštívili, anebo co jste si stáhli. Přesný výčet sledovaných parametrů je v obchodních podmínkách služby Wi-Fi Manager na našem webu.