Co je to přesměrování a jak službu nejlépe využít se dozvíte v samostatném článku. Pro nastavení použijete kódy uvedené na této stránce anebo nalistujete v menu mobilního telefonu položku Přesměrování (zpravidla se nachází v Nastavení, příp. Nastavení volání).
Přesměrování hovorů do Hlasové schránky je možné nastavit napodmíněné (všechna volání jsou automaticky směrována do záznamové služby) anebo při splnění podmínky, kdy je telefon nedostupný, hovor nepřijmete do určité doby anebo právě hovoříte s někým jiným. Jednoduše napište kód podle vzoru níže a odešlete jej tlačítkem pro volání.
Nepodmíněné přesměrování
Aktivace | **21*+420603123311*<telefonní služba># |
---|---|
Deaktivace | ##21# |
Kontrola nastavení | *#21# |
Příklad
Přesměrování hlasových služeb pro číslo 603123456 do hlasové schránky nastavíte pomocí kódu **21*+420603123311*11#
Podmíněné přesměrování, když je vaše linka je obsazena nebo právě hovoříte
Aktivace | **67*+420603123331*<telefonní služba># |
---|---|
Deaktivace | ##67# |
Kontrola nastavení | *#67# |
Podmíněné přesměrování, když nezvedáte telefon
Aktivace | **61*+420603123331*<telefonní služba># lze nastavit dobu čekání na zvednutí telefonu (5-30 sekund) **61*+420603123311**<čas v sekundách># a pak můžete nastavit telefonní službu **61*+420603123311*<telefonní služba># |
---|---|
Deaktivace | ##61# |
Kontrola nastavení | *#61# |
Podmíněné přesměrování, když je telefon vypnutý nebo mimo dosah signálu
Aktivace | **62*+420603123331*<telefonní služba># |
---|---|
Deaktivace | ##62# |
Kontrola nastavení | *#62# |
Příklad
Přesměrování hlasových služeb pro číslo 603123456 do hlasové schránky, je-li telefon vypnutý nastavíte pomocí kódu **62*+420603123311*11#
Vysvětlivky:
telefonní služba | pro přesměrování Hlasové služby zvolte číslo 11 pro přesměrování Datové služby zvolte číslo 20 pro přesměrování Faxové služby zvolte číslo 13 |
---|
Přesměrování hovorů je možné nastavit na libovolné české číslo (mobilní anebo pevnou linku). Jednoduše napište kód podle vzoru níže a odešlete jej tlačítkem pro volání.
Kódy pro přesměrování
Aktivace: - je-li obsazeno - nezvedáte-li telefon - jste mimo dosah signálu |
**67*+420<telefonní číslo>*<telefonní služba># **61*+420<telefonní číslo>*<telefonní služba># **62*+420<telefonní číslo>*<telefonní služba># |
---|---|
Deaktivace | ##62# |
Kontrola nastavení | *#62# |
Příklad
Přesměrování hlasových služeb na číslo 212345678, je-li váš telefon vypnutý nebo mimo dosah signálu nastavíte pomocí kódu **62*+420212345678*11#
Vysvětlivky:
telefonní číslo | zadejte celé telefonní číslo, kam se mají hovory přesměrovávat, v národním formátu, tedy například 212345678 |
---|---|
telefonní služba | pro přesměrování Hlasové služby zvolte číslo 11 pro přesměrování Datové služby zvolte číslo 20 pro přesměrování Faxové služby zvolte číslo 13 |
Zrušení všech nastavených přesměrování (kromě automatického přesměrování)
- Napište ##002# a odešlete tlačítkem pro volání.
Dočasná deaktivace nastaveného přesměrování
- Pokud chcete zrušit přesměrování hovorů jen dočasně (například na dovolené), zadejte kód deaktivace pouze s jedním # na začátku, například #21# pro dočasnou deaktivaci nepodmíněného přesměrování.
- Pokud budete chtít nastavení znovu aktivovat, stačí zadat kód *21#.