Nastavení přesměrování hovorů

Nastavte si přesměrování hovorů do hlasové schránky či jiné telefonní číslo odesláním GSM kódu.

Co je to přesměrování a jak službu nejlépe využít se dozvíte v samostatném článku. Pro nastavení použijete kódy uvedené na této stránce anebo nalistujete v menu mobilního telefonu položku Přesměrování (zpravidla se nachází v Nastavení, příp. Nastavení volání).

Přesměrování hovorů je možné nastavit na libovolné české číslo (mobilní anebo pevnou linku). Jednoduše napište kód podle vzoru níže a odešlete jej tlačítkem pro volání.

Kódy pro přesměrování

Aktivace:


- je-li obsazeno

- nezvedáte-li telefon

- jste mimo dosah signálu

 


**67*+420<telefonní číslo>*<telefonní služba>#

**61*+420<telefonní číslo>*<telefonní služba>#

**62*+420<telefonní číslo>*<telefonní služba>#

Deaktivace ##62#
Kontrola nastavení *#62#

Příklad
Přesměrování hlasových služeb na číslo 212345678, je-li váš telefon vypnutý nebo mimo dosah signálu nastavíte pomocí kódu **62*+420212345678*11#


Vysvětlivky:

telefonní číslo zadejte celé telefonní číslo, kam se mají hovory přesměrovávat, v národním formátu, tedy například 212345678
telefonní služba pro přesměrování Hlasové služby zvolte číslo 11
pro přesměrování Datové služby zvolte číslo 20
pro přesměrování Faxové služby zvolte číslo 13

Zrušení všech nastavených přesměrování (kromě automatického přesměrování)

  • Napište ##002# a odešlete tlačítkem pro volání.

Dočasná deaktivace nastaveného přesměrování

  • Pokud chcete zrušit přesměrování hovorů jen dočasně (například na dovolené), zadejte kód deaktivace pouze s jedním # na začátku, například #21# pro dočasnou deaktivaci nepodmíněného přesměrování.
  • Pokud budete chtít nastavení znovu aktivovat, stačí zadat kód *21#.