Přesměrování hovorů

Přesměrujte si hovory na libovolné číslo nebo do hlasové schránky.

S tarifem si můžete přesměrovat hovory na libovolné číslo nebo do hlasové schránky.

S předplacenou kartou Twist si můžete hovory směrovat do hlasové schránky.

Řešení máme, i když jste v zahraničí.

Chcete i bez hlasové schránky vědět, kdo vám volal, když jste nebyli dostupní?
Pomůže registr zmeškaných hovorů.

Způsoby přesměrování

Nepodmíněné: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány.

Podmíněné: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo jste mimo signál.

Každá nově zakoupená SIM karta má již aktivní automatické přesměrování do Registru zmeškaných hovorů (funguje v případě nedostupnosti).

Přesměrování mimo území ČR

Pokud jste v zahraničí a máte nastavené vlastní podmíněné přesměrování (například do hlasové schránky), bude vám účtován příchozí roamingový hovor i odchozí hovor do hlasové schránky.

Jak nastavit přesměrování

Vlastní přesměrování si můžete nastavit přímo z menu svého telefonu nebo zdarma za pomocí GSM kódů, které zadáte na klávesnici svého telefonu a odešlete je jako běžný hovor. Vlastní přesměrování si mohou nastavit jen tarifní zákazníci.

Co dělat, když nefunguje přesměrování?

Nefunguje přesměrování do hlasové schránky nebo registru zmeškaných hovorů

  • Zkontrolujte si v Můj T-Mobile, zda máte služby správně nastavené.

Nefunguje přesměrování hovorů

  • V menu telefonu si zkontrolujte, zda máte správně nastavené přesměrování,
  • Zkontrolujte, zda telefonní číslo, na které mají být hovory přesměrovány, je aktivní.
  • Vyzkoušejte přesměrování vypnout a znovu nastavit, případně vypnout a zapnout telefon.

Předplacená služba Twist bohužel přesměrování na jiné číslo neumožňuje, můžete však kdykoliv přejít na některý z našich tarifů.