Převod smlouvy s Rámcovou smlouvou

Převod Účastnické smlouvy je možný:

  • V rámci jedné Rámcové smlouvy (mezi jednotlivými IČ).
  • Pod Rámcovou smlouvu z firmy nebo RČ.
  • Mezi Rámcovými smlouvami.
  • Z Rámcové smlouvy na firmu nebo RČ.

Co k převodu potřebujete a jak bude probíhat:

  • Převod Účastnické smlouvy probíhá na základě vyplněného formuláře Dohoda o převodu Účastnických smluv (pro RS).
  • Formulář musí být podepsán jak původním účastníkem i zájemcem. Jestliže jste zástupce společnosti, který není členem statutárního orgánu, budete potřebovat i úředně či notářsky ověřenou plnou moc k uzavření smlouvy o převodu.
  • Vyplněný a podepsaný formulář k nám můžete zaslat poštou, faxem či e-mailem (na adresu business@t-mobile.cz).
  • V rámci převodu smlouvy si zájemce volí tarif, nastavuje služby, výhody a kontaktní údaje.
  • O provedení převodu budete v případě dodání kontaktních e-mailů informováni.

Převod dalších služeb

  • V rámci převodu smlouvy Pevného internetu není možné změnit tarif (o změnu tarifu je potřeba požádat buď před, nebo až po dokončení převodu smlouvy), ani instalační adresu.
  • V rámci převodu smlouvy si může nový majitel zvolit jinou programovou nabídku a aktivovat balíček, nelze však změnit instalační adresu.
  • Všechna telefonní čísla služeb Hlasová linka/Hlasová linka Multi musí být převedena společně se službou Pevný internet, ke kterému náleží. Mohou však být převedena pod jinou fakturační skupinu.
  • V případě převodu smluv vztahujících se k Hlasové lince Premium není možné měnit instalační adresu a dochází k deaktivaci mezinárodních hovorů. U přístupové karty dochází k resetu na původní hodnotu.

Je dobré vědět

  • Převod Účastnické smlouvy je zdarma.
  • O převod je možné požádat nejdříve po vystavení prvního Vyúčtování služeb.
  • Zájemce:
    • přebírá délku trvání smlouvy a veškerá práva a povinnosti původního účastníka,
    • může být požádán o složení zálohy či depozita.
  • Na Zájemce se nepřevádí nastřádaný kredit ani jiné slevy.
  • Při převodu nedochází na převáděné SIM kartě k přerušení poskytování služeb.
  • Převod je realizován zpravidla do 10 kalendářních dnů od podepsání Dohody o převodu Účastnické smlouvy, pokud si nezvolíte jinak (např. ve formuláři vyplníte požadovaný termín zpracování).
  • Původní účastník a zájemce mohou být informováni prostřednictvím e-mailové zprávy (jestliže má T-Mobile potřebné kontaktní údaje k dispozici).