Chytré
zařízení
Předplacená karta od T-Mobilu určená pro použití v chytrých zařízeních (zejména
chytré hodinky, alarmy a jiné bezpečnostní systémy,
kamery, atd.).
Jak aktivovat předplacenou kartu pro chytré zařízení
Kartu jsem obdržel zvlášť
- Opatrně vylomte SIM kartu.
- Vložte ji do svého telefonu nebo chytrého zařízení.
- Aktivujete kartu prvním hlasovým hovorem nebo datovým přenosem.
- Pokud zařízení umí přijmout SMS, přijde vám potvrzující zpráva o aktivaci karty a nastavených službách.
Karta je již instalovaná v zařízení nebo ji aktivujete ze zahraničí.
- Navštivte aktivační stránku.
- Vyplňte potřebné údaje a klikněte na tlačítko "Aktivovat SIM kartu".
Co karta obsahuje?
- Počáteční kredit: 10 Kč
- Tarif, se kterým platíte 4,50 Kč za min., 1,90 Kč za SMS a 4,90 Kč za MMS
- Balíček 200 MB dat na prvních 30 dnů od aktivace zdarma, poté se balíček obnoví automaticky za cenu 75 Kč s DPH
Výhodné balíčky
Zlevněte si své volání a datování výběrem zvýhodněných balíčků.
Dobití kreditu je snadné
Dobíjení platební kartou
Dobijte si svůj kredit snadno, bezpečně a ihned. S platební
kartou máte své i jiné předplacené číslo za chvíli nabito.
Dobíjení z vyúčtování
Kredit je dobitý ihned, ale zaplatíte ho až ve svém
Vyúčtování. Můžete dobíjet jednorázově i pravidelně.
Dobíjení v naší aplikaci
Díky aplikaci Můj T-Mobile si můžete kredit dobít jednoduše
kdykoliv a kdekoliv. Apka je zdarma ke stažení v Google Play a App Store.
S apkou Můj T-Mobile je vše snadné
Předplacenou kartu IoT pro chytrá zařízení lze administrovat v prostředí Můj T-Mobile, pokud chytré zařízení umí příjmat SMS. Jinak doporučujeme pro účely přihlášení přemístit SIM do mobilu, za účelem obdržení jednorázového hesla do MTM.
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků. Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
bez čekání.
Kde kartu dostanu?
Karta je součástí balení některých výrobků chytrých zařízení vybraných výrobců a distributorů, můžete ji také zakoupit na našem eShopu nebo v aplikaci Můj T-Mobile.
Co se stane, když vyčerpám data (FUP) z balíčku?
Po vyčerpání dat z balíčku pokračuje datový provoz zpomalenou rychlostí (tzv. SSD), aby byla zajištěna základní funkčnost chytrého zařízení. Po vyčerpání dat z balíčku je možné navýšit data prostřednictvím jednorázového navýšení (tzv. turbobuttony) nebo zakoupit jiný datový balíček z nabídky.
Co se stane po 30 dnech používání, když nemám na kartě dostatečný kredit pro obnovu datového balíčku?
Pokud na SIM není částka pro obnovu datového balíčku, nedojde ke stržení částky za balíček a balíček je pozastaven do doby, než dojde k navýšení kreditu. SMS, volání atd. fungují standardně dle aktuální výše kreditu zákazníka. Jakmile dojde k dobití a kredit dosáhne požadované výše, je automaticky stržen poplatek za datový balíček a datový balíček je současně obnoven.
Jak získám přehled o výši kreditu a o spotřebě?
Doporučujeme přidat číslo do aplikace Můj T-Mobile. Pak vždy víte, kolik kreditu nebo dat máte ještě k dispozici, provedete dobití kreditu nebo změnu balíčku.
Jak přidám kartu do Můj T-Mobile, pokud ji mám v chytrém zařízení, které neumí přijmout SMS s jednorázovým heslem pro přihlášení?
Doporučujeme vyjmout SIM kartu z chytrého zařízení, vložit do telefonu, provést přihlášení do Můj T‑Mobile na našem webu a nastavit si heslo pro další přihlášení. S pomocí nově nastaveného hesla se pak přihlásíte a přidáte číslo Chytrého zařízení.