Výhody potvrzení e-mailu
Aktuální tipy na výhodné balíčky a novinky
Odměny z programu Našim pro radost
Blesková potvrzení o změnách vašich služeb
Chcete získat výhody? První z odměn vám zašleme ihned po potvrzení vašeho e-mailu.
- Je možné platit m-platbou ze zahraničí?
-
Ano, i ze zahraničí je možné využít tuto službu. Pro uskutečnění platby na internetu je nutné mít aktivní připojení k internetu. Podrobný ceník a možnosti připojení k internetu v zahraničí naleznete zde.
- Jak při registraci HBO GO vyřešit chybovou hlášku „Platnost předplatného vypršela“?
-
Vypadá to, že e-mailová adresa, se kterou se snažíte zaregistrovat, již v minulosti byla použita pro užívání služby HBO GO. Tato služba již není aktivní, e-mailovou adresu ale přesto nelze použít, neboť je stále spojena s touto neaktivní HBO GO službou.Abyste mohli úspěšně dokončit registraci, použijte jinou e-mailovou adresu.Pokud si přesto přejete pro novou aktivaci služby HBO GO využít e-mailovou adresu, která je obsazena již neaktivním předplatným služby HBO GO (tzn. dříve byla použita pro službu HBO GO zakoupenou např. u jiného operátora nebo přímo na www.hbogo.cz), pak je třeba obrátit se přímo na původního poskytovatele předplatného a požádat o uvolnění e-mailové adresy z neaktivního předplatného služby HBO GO.
Společnost T-Mobile může na vyžádání zákazníka uvolnit e-mailovou adresu k dalšímu použití v těchto případech:- Zákazník ukončil službu HBO GO zajišťovanou prostřednictvím společnosti T-Mobile a nyní požaduje uvolnění e-mailové adresy za účelem aktivace služby u jiného operátora, případně přímo u společnosti HBO.
- Zákazník zrušil telefonní číslo / televizní službu, na níž bylo HBO GO vázané, a nyní požaduje uvolnění e-mailové adresy za účelem aktivace služby u jiného operátora, případně přímo u společnosti HBO.
- Zákazník převádí své telefonní číslo, na němž bylo HBO GO vázané, na jiného uživatele a nyní požaduje uvolnění e-mailové adresy za účelem aktivace služby u jiného operátora, případně přímo u společnosti HBO.
- Proč je lepší zařadit si své dítě do své zákaznické struktury?
-
Bez zařazení dítěte pod Váš účet není možné nahlížet na výši a expiraci jeho kreditu. Nebudete mít přehled, komu volá a posílá SMS zprávy, ani nebude možné zablokovat mu mobilní platby. V balíčku ale stále můžete využívat volání na Váš účet a aplikaci Surfie.
- Co když nám u tarifu "S námi sdílený" internet v mobilu dojde?
-
Nebojte, nic se neděje :-) Mateřská SIM karta může kdykoliv přikoupit další datový objem. Data se automaticky stávají sdílenými pro všechny uživatele tarifu S námi sdílený. Dokoupit můžete např. 1GB za 200 Kč, 200 MB za 100 Kč či 50 MB za 25 Kč.
Otázkou navýšení datového limitu se zabývá otázka Jak a za kolik si mohu navýšit datový limit?
Pokud budou v rodině docházet data pravidelně, je možné si přikoupit i měsíční balíčky mobilního internetu, případně změnit mateřský tarif na vyšší s větším objemem dat.
Více informací můžete naleznout na této stránce.
- Sezónní prodejci - musí evidovat tržby?
-
V případě občasného přivýdělku nemusí sezónní prodejci tržby evidovat. Pokud tento občasný přivýdělek má povahu podnikání, bude evidence tržeb nutná (většina fyzických osob již tuto povinnost má díky plnění povinností zákona o daních, v případě nejistoty je možné požádat institut závazného posouzení).