Vyberte prosím sadu restrikcí.
Je možné si koupit ještě i jiné programy, než obsahují nabídky TV Start nebo TV Standard?

Ano, máte možnost si pořídit některý z balíčku Film, HD, Zábava CS, Rodina či Erotika. Více informací o programech satelitní televizi naleznete ZDE.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Co mám dělat, když ztratím práci nebo budu v pracovní neschopnosti?

Co nejdříve zavolejte přímo do BNP Paribas Cardif Pojišťovny na číslo 234 240 360 nebo se ozvěte na e-mail czinfo@cardif.com (v případě ztráty zaměstnání nebo hospitalizace je potřeba mít pojištění alespoň 90 dnů). Tam se dozvíte, jaké doklady od vás bude pojišťovna potřebovat. A až je všechny dostane, bude vám pravidelně posílat domluvenou částku přímo na váš účet. Tu pak můžete použít k zaplacení účtů a splátek za mobilní telefon.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Jak GPS locator vyhodnocuje opuštění/vstup do zóny?

SMS upozornění na opuštění zóny se odesílá v okamžiku, kdy mapová aplikace zaznamená polohu GPS Locatoru mimo zónu při dvou po sobě jdoucích lokalizacích, které se nachází v jednom směru od okraje zóny. Pokud bude zjištěna poloha dále než 1km od okraje zóny, odešle se SMS upozornění ihned (aplikace nečeká na druhou kontrolní lokalizaci).
SMS upozornění na vstup do zóny se odesílá v okamžiku, kdy mapová aplikace zaznamená polohu GPS Locatoru uvnitř zóny při dvou po sobě jdoucích lokalizacích.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Jak nastavím, abych mohl vstoupit do webového admin prostředí z jiného počítače?

V admin prostředí zvolte Advanced > Remote MGMT > a zde v záložce WWW nastavte pod řádkem WWW Access status na LAN & WAN a pro Secured Client IP zvolte All. Pod řádkem HTTPS nastavte Access Status na All a u Secured Client IP zvolte All. Potvrďte Apply. Pokračujte kliknutím na odkaz Firewall. Zrušte zaškrtnutí Active Firewall. Potvrďte Apply. Do webového admin prostředí z jiného počítače potom vstupujete přímo z prohlížeče zadáním do adresy např.: http://90.176.223.158/, což je IP adesa pod kterou veřejně vystupuje počítač s připojeným ADSL modemem. Doporučujeme provést změnu přihlašovacího hesla.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Jak získám od T-Mobile číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP)?

Mrzí nás, že uvažujete o odchodu od naší společnosti. Moc by nám pomohlo, pokud nám dáte vědět, co vás k takovému rozhodnutí vedlo. Snažíme se vyjít zákazníkům maximálně vstříc a zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.

V případě, že jste již rozhodnutý, tak o přenos můžete zažádat písemně poštou nebo na prodejně T-Mobile.

Je potřeba, aby žádost obsahovala:

  • Vaše jméno a příjmení,
  • Telefonní číslo, které chcete přenést,
  • Váš vlastnoruční podpis.

Po přijmutí vaší výpovědi obdržíte na přenášené telefonní číslo SMS zprávu, která bude obsahovat ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Operátora).

Zákaznici předplacených TWIST karet mohou výpověď podat na čísle 4603 prostřednictvím hlasového automatu.  Nejpozději do 2 dnů (zpravidla ihned) obdržíte SMSkou potvrzení přijetí a číslo ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Operátora), které následně předáte vašemu novému operátorovi. Výpověď můžete podat také v kterékoli značkové prodejně T-Mobile.

Více informací o tom, jak opustit T-Mobile najdete na našich internetových stránkách.

V případě, že se v budoucnu rozhodnete k návratu, rádi Vás uvítáme a máme pro Vás připravenou nápovědu, jak přenést Vaše číslo zpět k nám.

Jak vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.