Jak přenést telefonní číslo k T-Mobile
Jednoduchý návod, jak vytvořit objednávku přenesení mobilního čísla k nám.
Vyberte si svůj nový tarif
a aktivujte ho na své současné telefonní číslo. Vyberte tedy existující číslo a dokončete objednávku.
Podejte výpověď u stávajícího operátora
Požádejte stávajícího operátora o zrušení služby. Obdržíte od něj ČVOP (číslo výpovědi opouštěného operátora), které má platnost 60 dní.
Číslo ČVOP nám zavolejte na linku 800 73 73 73.
Co nejdříve vám dáme vědět přesné datum přenesení vašeho čísla. A už brzy poté u vás zazvoní kurýr a přiveze vám novou SIM kartu.
A to je celé
V den přenesení vašeho telefonního čísla si už jen vyměníte SIM kartu v telefonu.
Vítáme vás u T-Mobile!
Pokud si s přenosem svého čísla nechcete přidělávat starosti, nechte to nás!
Obchodní podmínky
Časté dotazy
Mohu si do T-Mobile přenést i číslo na dobíjecí (předplacené) kartě?
Ano, samozřejmě. Stačí k tomu jen pár kroků:
- Pořiďte si novou Twist kartu (TIP! Hned teď si objednejte předplacenou kartu zdarma jako ochutnávku).
- Obraťte se na původního operátora a podejte výpověď. Obdržíte Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele (ČVOP), které platí 60 dní.
- Kontaktujte nás na 800 73 73 73 nebo se zastavte v některé z našich prodejen. Společně domluvíme konkrétní termín přenesení.
- V den přenesení vyměňte SIM kartu v telefonu a aktivujte ji prvním hovorem.
A navíc za přenesení čísla do T-Mobile neúčtujeme žádný poplatek.
Poradíte si i s přenosem pevné linky?
Ano, více informací naleznete na stránce věnované přenesení pevného čísla.
Kdy mi začnete účtovat služby po přenesení čísla?
Veškeré služby vám začneme účtovat až v den přenesení čísla, ne dříve.