Omlouváme se, ale tuto aplikaci jsme na chvíli vypnuli. Od 24.05.2024 22:00 do 25.05.2024 03:30 jsme odstavili systémy, aby si oddechly a mohly pak fungovat líp.
Pro všechny případy můžete využít náš kontaktní formulář.
Omlouváme se, ale tuto aplikaci jsme na chvíli vypnuli. Od 24.05.2024 22:00 do 25.05.2024 03:30 jsme odstavili systémy, aby si oddechly a mohly pak fungovat líp.
Pro všechny případy můžete využít náš kontaktní formulář.
Časté dotazy
Mohu si při využití Splátkování měnit hlasový tarif?
Určitě. Splátkování na možnost změny tarifu nemá žádný vliv.
Vztahuje se splátkování i na tablety?
V tomto momentě se splátkování dá využít i pro tablety a dokonce i pro dražší modemy. Využít je mohou pouze naši stávající zákazníci.
Kde si můžu zařídit splátky?
Jednoduše tady na webu nebo se stačí za námi stavit v kterékoliv prodejně T-Mobile.
Jaká je délka splácení, když chci získat telefon na splátky?
Standardně je nastaveno 24 splátek, přičemž první splátka je hrazena formou akontace při koupi zařízení.
Mám T-Mobile předplacenou kartu – mohu si vzít telefon na splátky?
Bohužel, služba je určena jen pro paušální zákazníky. Nicméně díky našim novým, cenově dostupným tarifům se Vám vyplatí zvážit přechod na jeden z nich.
Některým našim stránkám jsme dali regenerační volno, aby pak fungovaly ještě líp. Podívejte se, které systémy jsme odstavili a co naopak funguje nepřetržitě.
Pro všechny případy můžete využít náš kontaktní formulář.
Některým našim stránkám jsme dali regenerační volno, aby pak fungovaly ještě líp. Podívejte se, které systémy jsme odstavili a co naopak funguje nepřetržitě.
Pro všechny případy můžete využít náš kontaktní formulář.