Přilákejte do svého obchodu naše zákazníky - bez vysokých nákladů.

  • Na straně vás jako e-shopu není nutná investice do vybavení.
  • Za přijetí plateb neplatíte žádné poplatky.
  • Bez nutnosti uzavírat smlouvy pro příjem plateb.

GSM banking na straně internetového obchodu

Pro realizaci plateb prostřednictvím T-Mobile GSM Bankingu je potřeba zahrnout tento způsob platby do procesu objednávky a zajistit základní podmínky:

  • Zákazník musí mít možnost zvolit způsob platby pomocí T-Mobile GSM Bankingu.
  • Po zvolení tohoto způsobu platby je potřeba zobrazit číslo cílového bankovního účtu a částku k úhradě.
  • Dále je potřeba připojit doplňující údaje jako je konstantní, variabilní nebo specifický symbol platby.

Pro informování zákazníků doporučujeme umístění ikony T-Mobile GSM Bankingu přímo na stránky internetového obchodu.

Jak objednat

Ujistěte se, zda váš telefon podporuje službu SIM toolkit (obvykle ji najdete v menu vašeho telefonu pod názvem T-Mobile).
Pokud ve struktuře SIM toolkit najdete položku s názvem „GSM banking" nebo „Sifrovane SMS", vaše SIM karta GSM banking podporuje. Pak stačí zajít do vaší banky a nechat si na SIM kartu nahrát bankovní aplikaci.

Pokud ani jednu z uvedených dvou položek v menu SIM toolkitu nenajdete, doporučujeme požádat o novou SIM kartu na našich prodejních místech.

Aktualizace a změny v bankovní aplikaci

Aktualizace bankovní aplikace
Aplikace GSM Banking si můžete aktualizovat průběžně na dálku a bez nutnosti navštěvovat pobočku banky.

Získání nové verze bankovní aplikace

  • Zavolejte na linku pro nahrávání aplikací na SIM kartu - telefonní číslo 5610.
  • Na této lince zvolte svoji banku a objednejte aplikaci.
  • Aplikace bude po objednání nahrána do 15 minut. Telefon musí být v dosahu signálu a nesmíte jej vypínat.

Před nahráním si ověřte číslo verze své bankovní aplikace (verze je uvedena v menu aplikace). Novou verzi nahrávejte pouze pokud je stávající verze zastaralá. Aktualizovat lze vždy jen aplikaci té banky, která již byla na SIM nahrána.

Ceník pro nahrání aplikace
Hovor na linku nahrávání aplikací na SIM kartu zdarma

Vymazání bankovní aplikace

O vymazání aplikace z Universal SIM si můžete kdykoliv požádat na bezplatné lince 5610. V menu pouze zvolíte, kterou aplikaci chcete vymazat a ta vám bude do několika minut vymazána zdarma.

Je dobré vědět

Pokud využíváte GSM banking, ujistěte se, že po opuštění SIM toolkit menu, byla tato aplikace korektně ukončena.

Váš telefon nemusí být schopen přijímat bankovní SMS, pokud aplikace SIM toolkit běží na pozadí.

Aplikaci korektně uzavřete opakovaným stisknutím tlačítka Zpět příp. volbou Konec. Neopouštějte aplikaci stisknutím univerzálního tlačítka Home (kterým se lze kdykoliv dostat na základní obrazovku).

Související odkazy

Mobito

Nový pohodlný způsob platby pro vás i vaše zákazníky. Stačí mít u sebe telefon.

Více zde.

m-platba

Plaťte rychle, pohodlně a bezpečně. Na internetu i z mobilu.

Více zde.