Přehled o všech číslech

Jednoduchá platba online

Dobíjení kreditu s výhodou

Nová aplikace je trochu jiná. Hlavně pro ty, kteří u nás mají více služeb. Nově uvidíte všechna čísla a jejich čerpání hezky najednou.

Apka si pamatuje údaje platební karty. Stejně bezpečně ale rychleji teď zaplatíte jedno, více nebo všechna čísla současně.

Dobré věci neměníme - aplikace je dál přehledná. A navíc jsme pro vás zjednodušili menu, abyste dřív našli, co potřebujete.

Co říkáte na apku?

Čím víc nám řeknete, tím líp ji vyladíme.

Toto pole musí být vyplněno.

* Značí povinné pole

Časté dotazy

Jaké kontakty v apce můžu spravovat?

Po přihlášení do aplikace se vám automaticky načtou všechny služby, které máte pod svým účtem/smlouvou. Do aplikace můžete ovšem přidat další služby, které chcete spravovat a tím mít přehled o čerpání a útratě třeba svých malých dětí nebo rodičů. Možnost připojení dalšího čísla najdete v apce hned po přihlášení ve spodní části Přehledu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano. Nová aplikace nepoužívá uložené přihlášení z té současné, takže je potřeba se znovu přihlásit. Přihlášení je možné pomocí:
  • jednorázového hesla, které přijde formou SMS na telefon
  • přihlašovacího jména a hesla pro zaregistrované zákazníky
  • automaticky, pokud je zákazník připojen do sítě T-Mobile
Po přihlášení se do aplikace načtou všechna čísla, která má zákazník pod svým kontaktem (na své smlouvě). Podobně jako v současné aplikaci si zákazník může do aplikace připojit další čísla (služby), stačí je ověřit pomocí jednorázového hesla. Aplikace si bude všechna přidaná čísla pamatovat i po updatu nebo přeinstalování.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, nová aplikace si vše uloží znovu. Na rozdíl od stávající verze se data o uložených číslech připojí k přihlášenému účtu, takže aplikace si bude všechna přidaná čísla pamatovat i po updatu nebo přeinstalování.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano. Nová aplikace umožňuje zaplatit jedno nebo více neuhrazených vyúčtování najednou platební kartou. Během platby je možné si kartu uložit a jednoduše ji použít při dalších platbách. Čísla karet se neukládají, ani nejsou nijak viditelná pro T-Mobile Czech republic, ale jsou zašifrována a uložena u certifikované bankovní autority.
Nová aplikace zatím nepodporuje platební tlačítko České spořitelny (Servis24) ani Masterpass ale umožňuje platbu přes Apple Pay a Google Pay.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Aplikace Můj T-Mobile je k dispozici pro operační systém Android verze 5.0 a vyšší a také pro telefony iPhone (iOS). Doporučujeme aplikaci pravidelně aktualizovat.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Zatím ne. Stále pracujeme na vývoji nových funkcí. Již nyní umí nová aplikace zobrazit informace o připojených číslech, čerpání volných jednotek, možnost dokoupit si data, zaplatit vyúčtování nebo dobít kredit.
Brzy přibydou možnosti objednání dalších služeb, soutěže, vyhledání prodejny nebo sledování objednávky a mnoho dalšího.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Pro zobrazení vyúčtování a jeho detailu včetně historie, stačí v menu aplikace (kliknutím na 3 tečky "Více" ve spodní části apky) zvolit položku "Vyúčtování", nebo na spodní liště aplikace ikonku "peněženky". Vyúčtování je věnovaná celá sekce. Detail vyúčtování a dokument ke stažení se nachází po rozkliknutí konkrétního vyúčtování.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Aplikace má několik úrovní zabezpečení. Např. při přihlášení do aplikace je možné využít klasickou ochranu PIN kódem, otisk prstu (TouchID) nebo rozpoznání obličeje (FaceID). Pro bezpečnou platbu aplikace využívá 3D secure. Některé služby v aplikaci podléhají dvojí autentifikaci, tedy je vyžadované potvrzení SMS kódem.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano určitě. O vystavení nového Vyúčtování služeb vás budeme informovat přímo na Přehledu ihned po přihlášení s možností vyúčtování okamžitě v apce zaplatit online platební kartou. Výhodou je, že platba je bezpečná a je u nás v podstatě okamžitě. Současně, by vám měla dorazit SMS/e-mail nebo push notifikace a to podle úrovně nastavení na vašem účtu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení