Nastavení služeb v síti T-Mobile

Přenášíte do naší sítě kromě čísla i svůj mobilní telefon?

Naprostá většina služeb by měla fungovat automaticky.

Níže najdete tipy pro nejčastěji využívané služby.

Většinu služeb si můžete sami spravovat přes Můj T-Mobile , prostřednictvím SMS nebo hlasového automatu na čísle 4603.

Odesílání SMS a MMS

Při přechodu k T-Mobile od nás obdržíte novou SIM kartu, kde je vše podstatné pro odesílání SMS již nastaveno. Pokud byste se setkali s komplikacemi, doporučujeme zkontrolovat nastavení - obvykle jej najdete v menu Zprávy/Textové zprávy/Nastavení:

  • číslo Střediska zpráv: +420 603 052 000;
  • typ odchozí zprávy: Text (nebo standardní, může se lišit podle typu telefonu);
  • doba platnosti zprávy: maximum (72 hodin).

Pokud váš telefon podporuje multimediální zprávy (MMS), službu máte aktivní a přesto vám nejdou MMS odesílat, můžete si správné parametry nastavit prostřednictvím Konfigurátoru.

Internet

K využívání GPRS/EDGE/3G pro připojení k internetu je potřeba pouze nastavit spojení ve vašem počítači či notebooku. Vše za vás jednoduše provede náš software Internet Manager, který si můžete bezplatně stáhnout.

Záznamové služby

Jste zvyklí mít číslo hlasové schránky nastavené přímo ve svém telefonu? Její číslo v síti T-Mobile je 3311, resp. +420 603 12 3311 (při volání z jiného telefonu).

Nechcete používat žádnou z forem hlasové schránky a přitom chcete mít přehled o tom, kdo vám volal ve chvíli, kdy jste nebyli dostupní ? V tom případě je pro vás určena služba registr zmeškaných hovorů.

GSM Banking

Chcete-li ovládat svůj bankovní účet přímo ze svého mobilu, nabízíme vám službu GSM Banking. V případě, že jste u svého původního operátora již obdobnou službu využívali, je nutné s vaší novou SIM kartou navštívit banku - na SIM kartu vám bude nahrána příslušná aplikace.