Hlasová schránka
Váš osobní telefonní záznamník
Jak to funguje
- Na nové sim kartě není služba automaticky aktivní.
- Službu si aktivujete zdarma v samoobsluze Můj T‑Mobile.
- Neplatíte žádné měsíční poplatky.
- Uložené zprávy si vyzvednete ze svého telefonního čísla vytočením 3311 (ze zahraničí +420 603 12 3311).
- Uložené zprávy si vyzvednete z jiného telefonního čísla vytočením 603 123 311 (ze zahraničí +420 603 123 311)
- Číslo vaší hlasové schránky je vaše telefonní číslo v mezinárodním formátu (např. +420 603 123 456 kde 603 123 456 je vaše telefonní číslo).
- Pokud do hlasové schránky voláte ze svého mobilu, dostanete se do ní přímo (nemusíte zadávat žádné heslo).
- Pokud si vzkazy chcete poslechnout z jiného telefonního čísla (třeba proto, že jste mobil zapomněli doma), musíte zadat heslo pro přístup do vaší Hlasové schránky.
- Heslo je nastaveno na posledních 6 číslic výrobního čísla vaší SIM karty (ICCID číslo má 19 číslic a najdete ho přímo na SIM kartě). Pro zákazníky fixních linek je heslo posledních 6 číslic účastnické smlouvy.
- Ke změně hesla budete vyzváni při prvním volání do vaší Hlasové schránky z vašeho telefonního čísla. Toto heslo si můžete ve schránce kdykoliv změnit.
Zapomenuté heslo si můžete nechat poslat v SMS. Stačí jen z telefonního čísla vaší Hlasové schránky vytočit +420 603 123 311, po vyzvání stisknout 1 a po prvním neúspěšném pokusu o zadání PIN vám systém umožní zaslat nastavený PIN v SMS na telefonní číslo vaší schránky.
Co hlasová schránka ještě umí
- Zasílání SMS o zmeškaných volání i v případech, kdy vám volající nezanechá zprávu.
- Nahrání vlastního uvítacího pozdravu, který uslyší volající po dovolání do vaší Hlasové schránky.
- Režim Dovolená, kdy volající po dovolání do schránky uslyší jen váš uvítací pozdrav bez možnosti zanechání vzkazu.
- Přijímat a přeposílat faxové zprávy včetně automatického přesměrování faxových zpráv na vámi zvolené faxové číslo (služba je dostupná jen tarifní zákazník).
- Po vyslechnutí vzkazu snadno zavoláte zpět volajícímu (služba je dostupná jen tarifní zákazník).
- Upozornění o dostupnosti vašeho telefonního čísla a volaného čísla. Máte možnost povolit informování volaného o dostupnosti vašeho telefonního čísla a vaše informování o opětovné dostupnosti vámi volaného čísla (tato služba funguje jen pokud mají tuto funkci povolenu obě strany, volaný i volající).
Nastavte si přeposílání vzkazů na e‑mail, je to zdarma. Jednu nebo dvě e‑mailové adresy si nastavíte v Můj T‑Mobile.
Ceník hlasové schránky
Tarifní zákazníci | Twist zákazníci |
---|---|
Informace o nově uložených
zprávách v ČR zdarma |
|
Volání do hlasové schránky 1,21 Kč/min. |
Volání do hlasové schránky 2,32 Kč/min. |
Ceny jsou včetně DPH.
Aktivujte si službu
Pokud jste naším zákazníkem, nastavení snadno provedete po přihlášení do Můj T-Mobile.
Je dobré vědět
- Hlasovou schránku nelze mít aktivní společně se službou Registr zmeškaných hovorů. Hlasová schránka však poskytuje podobnou funkci jako registr zmeškaných hovorů, a to SMS informace o volajících, kteří se vám nedovolali, když byl váš telefon mimo signál nebo byl vypnutý.
- Hlasová schránka bude dostupná po celou dobu využívání telefonního čísla u T‑Mobile, ke kterému byla zřízena.
- Jste‑li v zahraničí, jsou upozornění zavoláním na uložené zprávy z vaší hlasové schránky účtovány jako příchozí roamingové hovory. Proto doporučujeme při pobytu mimo ČR nastavit upozorňování pomocí SMS.
- Přesměrování do hlasové schránky máte automaticky nastaveno v případech, kdy hovoříte (váš telefon je obsazen), nezvedáte telefon, máte telefon vypnutý nebo jste mimo signál GSM.
- Maximální délka vaší uvítací zprávy pro volající je 40s.
- Maximální délka zprávy, kterou vám může volající zanechat jsou 3 minuty.
- Ve vaší schránce můžete mít najednou uloženo až 40 hlasových a 40 faxových zpráv.
- Nové zprávy zůstane uloženy ve vaší hlasové schránce 14 dní, poslechnuté zprávy 21 dní. Po uplynutí této doby budou zprávy vymazány.