Hlasová schránka

Nejste dostupní? Ať vám volající nechá vzkaz!

Praktická služba pro případy, kdy máte vypnutý telefon nebo jej nezvedáte.

Volající vám může (ale nemusí) nechat vzkaz.


Na vzkaz ve schránce vás upozorníme SMSkou nebo voláním.

Číslo vaší hlasové schránky je stejné jako vaše telefonní číslo.

Heslo je nastaveno na poslední 4 číslice z čísla vaší SIM karty (číslo najdete přímo na SIM kartě nebo v průvodním listu, který jste k ní dostali) a můžete si ho změnit v menu.

Pokud do hlasové schránky voláte ze svého mobilu, dostanete se do ní přímo (nemusíte zadávat žádné heslo).
Pokud si vzkazy chcete poslechnout z jiného telefonního čísla (třeba proto, že jste mobil zapomněli doma), potřebujete heslo, aby si vaše vzkazy nemohl poslouchat nikdo cizí.

SMS vám umíme poslat, i když volající vzkaz nezanechá.

Co hlasová schránka ještě umí

  • Umí zaznamenat a přeposílat faxy (pokud jste tarifní zákazník).
  • Uvítací pozdrav volajícím si namluvíte sami.
  • Po vyslechnutí vzkazu snadno zavoláte zpět.
  • Ze svého mobilu se do ní dostanete z domova i ze zahraničí.
  • Vzkazy si vyberete i z jiného telefonu – pro tyto případy je schránka zabezpečena heslem.
  • SMS vám pošle i v případě, že vámi volaný byl nedostupný a je opět na příjmu.

Nastavte si přeposílání vzkazů na e-mail, je to zdarma. Jednu nebo dvě e-mailové adresy si nastavíte v Můj T-Mobile.

Ceník hlasové schránky
Tarifní zákazníciTwist zákazníci
Informace o nově uložených zprávách v ČR
zdarma
Volání do hlasové schránky
1,21 Kč/min.
Volání do hlasové schránky
2,32 Kč/min.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Aktivujte si službu

Pokud jste naším zákazníkem, nastavení snadno provedete po přihlášení do Můj T-Mobile.

Vstoupit

  • Hlasovou schránku nelze mít aktivní společně se službami MMS hlasový kurýr nebo Registr zmeškaných hovorů. Hlasová schránka však poskytuje podobnou funkci jako registr zmeškaných hovorů, a to SMS informace o volajících.
  • Pokud hlasovou schránku nepoužijete během 6 měsíců, může být deaktivována.
  • Jste-li v zahraničí, jsou upozorňovací hovory z vaší hlasové schránky účtovány jako příchozí roamingové hovory. Proto doporučujeme při pobytu mimo ČR upozorňování jen pomocí SMS.
  • Přesměrování do hlasové schránky máte automaticky nastaveno v případě, že hovoříte (váš telefon je obsazen), nezvedáte telefon, máte telefon vypnutý nebo jste mimo signál GSM.

Máte hlasovou schránku, ale volající nezanechal vzkaz?

  • Díky SMS informacím o volajících se o tom stejně dozvíte.
  • Z čísla volajícího vám přijde SMS s časem, kdy volal.
  • Službu mají naši zákazníci aktivovanou automaticky.

SMSku vám zašleme i v případě, že jste se někomu nedovolali a volaný se opět přihlásil do sítě.

Zasílání informačních SMS máte automaticky aktivováno.

  • Každý zmeškaný hovor vám oznámíme SMSkou, celkem můžete dostat až čtyři SMS s posledními čtyřmi čísly, která se vám pokoušela dovolat v uplynulých 48 hodinách. Za každé volající číslo dostanete jednu SMS, opakovaná volání z jednoho čísla spojíme do jedné SMS. Čas v SMSce udává poslední pokus volaného čísla o spojení s vámi.
  • SMS pošleme pouze v případě, že volající nezanechal zprávu a přesměrování do hlasové schránky nastalo z důvodu nedostupnosti (vypnutý telefon nebo mimo signál) nebo se jednalo o nepodmíněné přesměrování do hlasové schránky.
  • SMS se posílá z čísla volaného, a to v případě, že je ze sítě T-Mobile, má aktivní hlasovou schránku, registr zmeškaných hovorů nebo MMS hlasového kurýra a nevyjádřil svůj nesouhlas s poskytováním těchto informací. Pokud byste nesouhlas s poskytováním informací o své dostupnosti chtěli vyjádřit vy, stačí poslat SMS ve tvaru BID A na 4603

Přesměrování hovorů

Přesměrujte si hovory na libovolné číslo nebo do hlasové schránky.

Více zde

Zavolej mi zpátky

Z kreditu zbývá pár haléřů a vy s někým potřebujete mluvit?

Více zde