Vzdálený přístup
Nedostupnost TeamViewer
Vážení zákazníci, v současné době nejsou dostupné služby spojené s platformou TeamViewer v souvislosti s její možnou kompromitací.
Naší prioritou je chránit Vaše data, a proto jsme se rozhodli použití TeamVieweru dočasně pozastavit do doby, než bude potenciální hrozba mitigována.
Postup pro vzdálené připojení:
- Do svého počítače si stáhněte aplikaci TeamViewer QuickSupport*
- Spusťte soubor s názvem TeamViewerQS.exe, který se vám stáhl do počítače. Soubor najdete ve složce Dokumenty > Stažené soubory. Můžete též stisknout klávesovou zkratku CTRL+J a v otevřeném okně soubor nalézt a spustit.
- Při spuštění odsouhlaste licenční podmínky a pokračujte ve spuštění. Po otevření aplikace, sdělte obsluze údaje Your ID a Password.
- *Aplikace pro operační systém MacOS je dostupná zde.
Právní podmínky poskytování služby vzdáleného přístupu.
- Potvrzením poskytnutého servisního čísla si je zákazník plně vědom skutečnosti, že prostřednictvím této operace bude pracovníkovi T-Mobile Czech Republic a.s., se sídlem Praha 4, Tomíčkova 2144/1, PSČ 148 00, IČO: 64949681 (dále jen "T-Mobile Czech Republic a.s.") umožněn vzdálený přístup do zařízení zákazníka (mobilní telefon, PC, notebook apod.) za účelem vykonání požadovaných servisních či jiných operací, resp. činností, přičemž pracovník společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. může mít přístup k údajům nacházejícím se v příslušném zařízení zákazníka.
- Zákazník tímto postupem výslovně, svobodně a vědomě uděluje společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. souhlas, aby prostřednictvím svého pracovníka uskutečnila servisní anebo jiný zásah do zákazníkova zařízení (mobilní telefon, PC, notebook apod.) ve smyslu jeho požadavku.
- Zákazník se zavazuje uskutečnit všechna technická opatření, aby ze strany společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. po dobu tohoto vzdáleného přístupu nemohlo dojít k nežádoucímu seznámení se či jinému zpracování jakýchkoliv údajů (dat), které se nacházejí v zařízení zákazníka, prostřednictvím čehož by mohlo dojít především k porušení platných právních předpisů (osobní údaje, utajované skutečnosti, obchodní tajemství, bankovní tajemství, daňové tajemství apod.).
- Z těchto důvodů je zákazník povinen udělat především všechna potřebná opatření, aby byl znemožněn únik jiných informací a údajů, než které jsou potřebné pro příslušný servisní či jiný zásah. T-Mobile Czech Republic a.s. se zavazuje, že veškeré údaje, s nimiž se v rámci vykonání požadovaných servisních či jiných operací, resp. činností seznámí, bude zpracovávat pouze za účelem vyřízení servisního zásahu a bez souhlasu zákazníka nebude tyto údaje kopírovat, ukládat apod.