Speciální nabídka

Vítejte na stránce se speciální nabídkou. Vložte číslo kupónu nebo klikněte na link v e-mailu.

Zadejte číslo voucheru:

A poté si vyberte z nabídky zvýhodněných tarifů

Poradíme s výběrem pokladny

Zdarma Vám zavoláme a pomůžeme Vám vybrat nejlepší řešení pro Vaše podnikání.

+420

Časté dotazy

  • Není nutné být neustále připojen, stačí, aby se zařízení připojilo při markování účtenky a došlo k ověření na finančním správě úřadě. 
  • V případě, že připojení selže a nepodaří se účtenka ověřit okamžitě, tak pokladna zkusí ověřit tržbu později.
  • Zákonná povinnost pro podnikatele ve standardním režimu je 48 hodin pro doručení tržby správci daně.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Evidence se týká každé:

  • právnické osoby s podnikatelskou činností
  • podnikající fyzické osoby platící daně v ČR
  • Bude-li mít podnikatel pochybnosti, zda platba, kterou přijímá nebo bude do budoucna přijímat, je evidovanou tržbou a podléhá evidenci tržeb, případně zda platba může být evidována ve zjednodušeném režimu, bude mít možnost požádat místně příslušného správce daně o vydání rozhodnutí o závazném posouzení o určení evidované tržby.

Spuštění probíhá ve čtyřech fázích:

Fáze Subjekty Klasifikace NACE Účinnost
1 Ubytovací a stravovací služby 55 a 56 1. 12. 2016
2 Velkoobchod a maloobchod 45.1, 45.3, 45.4, pokud jde o obchod,
46 a 47
1. 3. 2017
3 Ostatní činnosti kromě vybraných řemesel a výrobních činností - 1. 3. 2018*
4 Vybraná řemesla a výrobní činnosti - 1. 6. 2018*

* vzhledem k politické situaci došlo k pozastavení startu třetí a čtvrté vlny do vydání nové legislativy.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Nemusí. Nicméně podnikatel účtenku vydat musí.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Zjednodušeně to probíhá takto:

  1. Podnikatel namarkuje zboží a před tiskem účtenky putují údaje na finanční správu prostřednictvím internetu.
  2. Finanční správa zaeviduje účtenku a zašle unikátní ID jako potvrzení zpět podnikateli.
  3. Podnikatel vytiskne účtenku, která obsahuje i unikátní kód finanční správy a předá jí zákazníkovi.

Detailní popis najdete na webu státní zprávy Etrzby.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

V případě občasného přivýdělku nemusí sezónní prodejci tržby evidovat. Pokud tento občasný přivýdělek má povahu podnikání, bude evidence tržeb nutná (většina fyzických osob již tuto povinnost má díky plnění povinností zákona o daních, v případě nejistoty je možné požádat institut závazného posouzení).

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Podnikatel buď může upravit svůj stávající systém, nebo přejít na nový podporující EET a nemá nařízením dáno, jaké zařízení potřebuje.
  • Ceny za úpravu stávajícího systému se liší dle dodavatele a v mnoha případech může být zahrnuta ve standardním upgrade software. 
  • V mnoha ohledech se vyplatí koupit nové modernější zařízení, které bude díky vyšší konkurenci za zajímavé ceny. Společnost T-Mobile připravuje několik balíčků s tím, že podnikatel nalezne řešení s cenou nižší než je sleva na dani.
  • Podnikatel může uplatnit slevu na dani v roce, ve kterém mu nastala povinnost evidovat, a zároveň poprvé zaevidoval tržbu. Sleva je ve výši 5.000 Kč nejvýše však do částky kladného rozdílů mezi 15 % dílčího základu daně ze samostatné činnosti a základní slevy na poplatníka.
  • Přehled všech cen najdete na stránce s naší nabídkou EET.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Evidenci tržeb je nutné provádět pro platby hotovostí, kartou, stravenkami a dalšími druhy nahrazující peněžní prostředky (šeky, kupóny, žetony, směnky, stravenkové karty). 
  • Naopak není nutné evidovat platby převodem z účtu na účet či inkasní platbou - to vše v případě, že platba není zadána prostřednictvím povinného subjektu

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Pokud prodejce nevyužívá platby podléhající evidenci. Například prodejce využívá převody z účtu na účet.
  • V případě občasného přivýdělku nemusí tržby evidovat ani sezónní prodejci. Pokud tento občasný přivýdělek má povahu podnikání, bude evidence tržeb nutná (většina fyzických osob již tuto povinnost ví díky plnění povinností zákona o daních, v případě nejistoty je možné požádat institut závazného posouzení).
  • Pořadatelů „ojedinělých“ akcí jako jsou plesy či jiné zábavy konající se jednou či dvakrát do roka.

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Není, podnikatel musí vydat účtenku vždy.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • právnické osoby s podnikatelskou činností a podnikající fyzické osoby platící daně v ČR
  • Sezónní prodejce a prodejci bez provozovny (stánkaři, kolotočáři, …)
  • V případě občasného přivýdělku nemusí sezónní prodejci tržby evidovat. Pokud tento občasný přivýdělek má povahu podnikání, bude evidence tržeb nutná (většina fyzických osob již tuto povinnost ví díky plnění povinností zákona o daních, v případě nejistoty je možné požádat institut závazného posouzení).

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  1. Je potřeba zjistit, jestli se vás evidence tržeb týká a kdy máte být připraveni.
  2. S dostatečným předstihem, dle data účinnosti zákona, si zažádat o autentizaci skrze datovou schránku či na finančním úřadě. Bez autentizace totiž nezískáte certifikát, který je nutný pro účely evidence tržeb. Pokladnu je možné získat i bez certifikátu, ale pak ji lze využívat pouze jako pokladnu bez evidence tržeb.
  3. Vybrat vhodné zařízení dle svého podnikání (vhodné funkcionality, velikost, ergonomie, kompatibilita, způsob připojení k internetu, jednoduchost a rychlost dodání) a důvěry k partnerovi, který mi pokladnu poskytne.
  4. Nainstalovat, nastavit a vyzkoušet pokladnu (i s tímto krokem vám rádi a ochotně pomůžeme).
  5. Dále se věnovat svému podnikání spolu s evidencí tržeb.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, musí. Zákon se týká i prodejců, kteří jsou bez provozovny.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Je možné využít libovolné zařízení (pokladnu) komunikující přes internet splňující legislativní podmínky. 
  • Zařízení nemusí vypadat jako klasická pokladna, kterou známe z obchodů, ale může se jednat o spojení chytrého telefonu/tabletu s tiskárnou, o celý pokladní systém, speciální malou přenosnou pokladnu či jednoúčelové zařízení.
  • Možné podoby EET: pokladna, pokladní systém či aplikace, která může být v libovolném mobilu, tabletu, PC, …
  • Aktuální nabídku zařízení nabízených T-Mobile najdete na hlavní stránce o EET.

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, musí. Na druhou stranu zákazník nemá povinnost si ji převzít.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • fiskální identifikační kód nebo podpisový kód (podpisový kód se musí uvádět v případech, kdy není povinnost uvádět fiskální identifikační kód)
  • daňové identifikační číslo
  • označení provozovny (místo evidence)
  • označení pokladního zařízení
  • pořadové číslo účtenky
  • datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky (pokud nedojde k online zaevidování)
  • celkovou částku tržby,
  • bezpečnostní kód poplatníka,
  • typ evidence (běžný či zjednodušený režim)

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Základní údaje:

  • DIČ (daňové identifikační číslo poplatníka)
  • označení provozovny
  • označení pokladního zařízení
  • pořadové číslo účtenky
  • datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky (pokud nedojde k online zaevidování)
  • celková částka tržby
  • bezpečnostní kód poplatníka
  • podpisový kód poplatníka
  • typ evidence (běžný či zjednodušený režim)

Další údaje o evidované tržbě:

  • celková částka plateb určených k následnému čerpání
  • celková částka plateb, které jsou následným čerpáním nebo zúčtováním platby
  • daňové identifikační číslo poplatníka, který pověřil evidováním této tržby poplatníka, který tržbu eviduje
  • základ daně z přidané hodnoty a daň podle sazeb daně z přidané hodnoty
  • celková částka v režimu daně z přidané hodnoty pro cestovní službu
  • celková částka v režimu daně z přidané hodnoty pro prodej použitého zboží

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Podmínky

Obchodní podmínky služby Elektronická pokladna (87 KB)
Zobrazit
Ceník služby Elektronická pokladna (44 KB)
Zobrazit
Manuál k portálu Moje pokladna (342 KB)
Zobrazit
Manuál k aplikaci Moje pokladna (627 KB)
Zobrazit
Manuál k tabletu (723 KB)
Zobrazit
Manuál ke kalkulačce (439 KB)
Zobrazit
Manuál k terminálu (887 KB)
Zobrazit
Manuál k tiskárně (359 KB)
Zobrazit
Ceník náhradních dílů (67 KB)
Stáhnout