Mobilní tarify
pro firmy a podnikatele.
Neomezené a flexibilní tarify pro růst vašeho podnikání.Pro které číslo si tarif přejete?
{{currentTariff.tariff}}
{{currentTariff.voiceAndMessage}}
{{currentTariff.data}}
Nejvhodnější nabídka pro dané číslo
Povolit zobrazení
nabídky na míru?
Vážený zákazníku, abychom Vám mohli dát nabídku na míru pro telefonní číslo {{selectedSubscriber.serviceLabel}}, je nutné zpracovat Vaše údaje v rozsahu spotřebovaných minut, SMS a dat. Pokud souhlasíte se zpracováním Vašich údajů pro vytvoření nabídky, klikněte na tlačítko Povolit po dobu přihlášení. Případně si zde můžete zobrazit standardizovanou nabídku. Údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou pro zobrazení nabídky a pouze pro účely této nabídky. Více o práci s údaji
Mobilní tarify pro podnikatele
Na 24 měsíců
Nechte nám však číslo a vybereme spolu tarif na míru.
Samostatný tarif je na dobu neurčitou. Pokud si k němu přidáte zvýhodněný telefon, cena zůstane stejná, smlouva bude na 24 měsíců a v názvu přibude
„s výhodou“. Pokud jen měníte svůj stávající tarif, délku vaší smlouvy to neprodlouží. Ceny jsou s DPH.
Prodlužujeme letní data. I v září můžete čerpat 15 GB zdarma, stačí si je aktivovat v apce. Data můžete čerpat i v EU.
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků. Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
bez čekání.
Jaké výhody získám s novými tarify?
V našich tarifech máme velké porce dat, včetně neomezených pro náročné online surfaře.
Naše nabídka je flexibilní – můžete si poskládat tarif podle svých hlasových a datových potřeb. Kombinovat lze volné minuty a SMSky, neomezené volání a SMS s nejrůznějšími datovými objemy, od pár GB až po neomezená data. Každý měsíc si navíc můžete tarif upravit, když budete potřebovat víc volných minut nebo dat. Nové tarify jsou se smlouvou bez závazků a bez sankcí při ukončení.
Slyšel jsem, že po změně tarifu nebo prodloužení smlouvy se zařízením dokončuji Můj tarif v aplikaci Můj T‑Mobile. Je to pravda?
Ano, je to tak. Tyto změny dokončujete v mobilní aplikaci Můj T‑Mobile, kde zároveň vidíte přehled základních parametrů nového tarifu a ještě jednou si tak tarif překontrolujete.
Nemusíte se ničeho obávat, je to snadné a jen na pár kliků. Pokud na vás tarif čeká k potvrzení, najdete informaci v detailu svého čísla. Jakmile nový tarif potvrdíte, můžete naplno využívat všechny výhody nového tarifu i mobilní aplikace. Podívejte se, jaké všechny výhody naše šikovná aplikace nabízí.
Používáte naši aplikaci Můj T‑Mobile a chcete si změnit tarif přímo tam? Dobrá zpráva pro vás, tarif vám bude fungovat okamžitě.
Mohu používat Můj tarif i v zahraničí?
Podmínky a ceny služeb v zahraničí jsou individuální podle vaší smlouvy. Zjistíte je, když se přihlásíte do Moje firma v sekci Zahraničí. Nebo se pro další informace podívejte na stránku roamingu nebo přímo do Ceníku služeb.
Můžu si na webu pořídit Můj tarif?
Ano, Můj tarif si můžete pořídit přímo na našich webových stránkách. Kvůli přehlednosti a jednoduchosti tu máme ty nejoblíbenější kombinace tarifů a nechybí ani možnost poskládat si tarif podle sebe z hlavních hlasových a datových části. Věříme, že z této nabídky si vybere téměř každý. Kompletní nabídku najdete v Ceníku služeb. A pokud by se vám na webu nějaká jiná nabídka přeci jen zalíbila, nechte nám na této stránce své číslo a my vám zavoláme zpět a společně ji nastavíme.
Mám Můj tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
Ano, datový limit si můžete navýšit i několikrát během zúčtovacího období a kdykoliv chcete. Navýšení lze provést o 1 GB za 75 Kč. Navýšení je možné provést následujícími způsoby:
- Na aktivační stránce http://www.tmo.cz/dl, kam budete přesměrování v momentě vyčerpání dat (v mobilu, tabletu nebo stolním počítači, stránka je zdarma a její zobrazení nečerpá data).
- V mobilní aplikaci Můj T‑Mobile.
- SMS zprávou, pro navýšení odešlete SMS ve tvaru DATA 1GB na číslo 4603.
- V hlasovém automatu na čísle 4603 v sekci služby a internet, nebo stačí po pozdravu stisknout 523.
- Abyste na to už příště nemuseli myslet, doporučujeme vám rovnou změnu tarifu a navýšení vašeho základního datového objemu. Jednoduše to provedete třeba v aplikaci Můj T‑Mobile.
Máte dotaz?
Zanechte nám tu své číslo a my se vám co nejdříve ozveme.
A nebojte, vaše číslo použijeme jen pro nutný kontakt.Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o práci s telefonním číslem.