Časté dotazy
Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností jak to udělat:
Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud ji váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.
Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.
Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru UCET na 4603.
Kde zjistím své zúčtovací období?
Vaše zúčtovací období je uvedeno na Vyúčtování služeb, které vám pravidelně zasíláme. Vyúčtování služeb je také dostupné na webu Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby > Vyúčtování služeb.
Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy, kdy se služby účtují jen v poměrné výši od data aktivace nebo do data ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.
Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
Vyúčtování služeb je vystaveno jeden den po skončení zúčtovacího období.
V Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování) se objeví 3. den po konci zúčtovacího období, tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.
Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb nebo v Můj T-Mobile. Tam si také můžete nastavit upozorňování na vystavení vyúčtování (Hlavní rozcestník > Smlouva > Zasílání upozornění - v sekci "Může se vám hodit").
Mám možnost náhledu na Vyúčtování služeb na internetu?
Ano, po přihlášení do webové samoobsluhy Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.
Stejně tak si jej můžete zobrazit i v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Platby a dobíjení.
Jak si mohu změnit fakturační adresu?
Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (Smlouva > Osobní údaje v sekci Fakturační údaje).
U zákazníků s firemní smlouvou se musíte obrátit na Zodpovědnou osobu, která je určená ke správě kontraktu.