Elektronické vyúčtování
Vyměňte tištěné vyúčtování za elektronické, je to pohodlnější
Časté dotazy
Kde zjistím své zúčtovací období?
Vaše zúčtovací období je uvedeno na Vyúčtování služeb, které Vám pravidelně zasíláme. Vyúčtování služeb je také dostupné na webu Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby > Vyúčtování služeb > Detail vyúčtování.
Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.
Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
Vyúčtování služeb je vystaveno jeden den po skončení zúčtovacího období.
V Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování) se objeví 3. den po konci zúčtovacího období, tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.
Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb nebo v Můj T-Mobile. Tam si také můžete nastavit upozorňování na vystavení vyúčtování (Hlavní rozcestník > Smlouva > Zasílání upozornění - v sekci "Může se vám hodit").
Mám možnost náhledu na Vyúčtování služeb na internetu?
Ano, po přihlášení do Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.
Jak si mohu změnit fakturační adresu?
Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (Smlouva > Osobní údaje v sekci Fakturační údaje).
U zákazníků s firemní smlouvou se musíte obrátit na Zodpovědnou osobu, která je určená ke správě kontraktu.