Elektronické vyúčtování

Vyměňte tištěné vyúčtování za elektronické, je to pohodlnější.

Proč elektronické vyúčtování

Ke svému vyúčtování se dostanete rychleji a zdarma v elektronické podobě.

Jak na elektronické vyúčtování

Stačí pár kliknutí a svoje měsíční vyúčtování máte kdykoliv po ruce.

Vyúčtování na Můj T-Mobile

Podívejte se na aktuální vyúčtování v záložce Vyúčtování a platby na Můj T-Mobile.

Změna na elektronické vyúčtování

Chcete vědět, jak vypadá elektronické vyúčtování a kde ho najdete?

Časté dotazy

Vaše zúčtovací období je uvedeno na Vyúčtování služeb, které Vám pravidelně zasíláme.
Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Vyúčtování služeb je vystaveno den po skončení zúčtovacího období. Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb. Vyúčtování je k dispozici 5. den po konci zúčtovacího období v Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování a platby), tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.

Způsob zasílání upozornění si můžete nastavit v Můj T-Mobile v sekci Moje smlouva > Zasílání upozornění.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Úhradu Vyúčtování lze provést obdobně jako doposud, máte na výběr všechny formy úhrady. K elektronickému Vyúčtování však již nebudete dostávat  poštovní poukázku. Pokud tedy úhradu pomocí poštovní poukázky budete chtít provést, navštivte jakoukoli pobočku České pošty, správně vyplňte a zaplaťte poštovní poukázku typu A. Jako nejvhodnější Vám doporučujeme zvolit si inkaso.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, po přihlášení do Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování a platby).

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení