Moje útrata
Jak služba funguje?
- Kdykoli si můžete zjistit aktuální útratu a stav volných jednotek.
- Volit můžete z několika pohodlných způsobů jak informaci o útratě získat.
- Utracená částka je uváděna s DPH.
- V informaci o utracené částce nejsou zohledněné množstevní slevy.
- Služba Moje útrata slouží pouze pro vaši orientaci. Výslednou účtovanou částku obdržíte ve Vyúčtování služeb.
- Údaje se do útraty načítají se zpožděním. V případě využití služeb v zahraničí může být toto zpoždění až v řádu několika dnů.
Jak zjistíte útratu?
Online v Můj T-Mobile
Pomocí USSD kódu
Vytočte zdarma *123*234#
Pomocí SMS
Pošlete SMS zdarma ve tvaru UTRATA na číslo 4603
Pokud jste administrátorem více telefonních čísel, pošlete SMS ve tvaru UTRATA CISLO, kde CISLO je telefonní číslo, jehož útrata vás zajímá.
Co se do utracené částky započítává
- Měsíční paušál za tarif
- Nastavené balíčky
- Splátky za zařízení
- Volání, SMS, datové přenosy a další využívané služby
- Jednorázové platby (např. SMS jízdenka)
Paušály za jednotlivé služby, které máte na začátku svého zúčtovacího období aktivní, budou v částce za dané zúčtovací období zahrnuty v plné výši.
Pokud dojde v průběhu zúčtovacího období ke změně tarifu, bude vám paušál zobrazen v útratě poměrnou výší.
Volné jednotky
- Zobrazují se zbývající volné jednotky.
- Pokud během zúčtovacího období dojde ke změně tarifu, budou volné jednotky z tarifu propočítány poměrnou částí.