Interaktivní průvodci změnami

Mějte vždy přehled ve vašem vyúčtování, ať už měníte tarif, zúčtovací období nebo fakturační skupinu.

Změna tarifu Podívejte se jak nastavit změnu tarifu a jak bude vypadat vaše vyúčtování v době změny.
Změna zúčtovacího období Naplánujte si změnu vašeho zúčtovacího období přesně podle vašich potřeb.
Změna fakturační skupiny Upravte si vaše fakturační skupiny na míru. Zde najdete všechny potřebné informace.
Moje vyúčtování Podívejte se na svá aktuální i minulá vyúčtování sami a v klidu v Můj T-Mobile.

Časté dotazy

Kde zjistím své zúčtovací období?

Vaše zúčtovací období je uvedeno na Vyúčtování služeb, které Vám pravidelně zasíláme. Vyúčtování služeb je také dostupné na webu Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby > Vyúčtování služeb > Detail vyúčtování.
Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Vyúčtování služeb je vystaveno jeden den po skončení zúčtovacího období.

V Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování) se objeví 3. den po konci zúčtovacího období, tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.

Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb nebo v Můj T-Mobile. Tam si také můžete nastavit upozorňování na vystavení vyúčtování (Hlavní rozcestník > Smlouva > Zasílání upozornění - v sekci "Může se vám hodit").

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, po přihlášení do Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (Smlouva > Osobní údaje v sekci Fakturační údaje).

U zákazníků s firemní smlouvou se musíte obrátit na Zodpovědnou osobu, která je určená ke správě kontraktu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení