Časté dotazy
Kde zjistím své zúčtovací období?
Vaše zúčtovací období je uvedeno na Vyúčtování služeb, které vám pravidelně zasíláme. Vyúčtování služeb je také dostupné na webu Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby > Vyúčtování služeb.
Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy, kdy se služby účtují jen v poměrné výši od data aktivace nebo do data ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.
Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
Vyúčtování služeb je vystaveno jeden den po skončení zúčtovacího období.
V Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování) se objeví 3. den po konci zúčtovacího období, tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.
Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb nebo v Můj T-Mobile. Tam si také můžete nastavit upozorňování na vystavení vyúčtování (Hlavní rozcestník > Smlouva > Zasílání upozornění - v sekci "Může se vám hodit").
Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností jak to udělat:
Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud ji váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.
Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.
Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru UCET na 4603.
Mám možnost náhledu na Vyúčtování služeb na internetu?
Ano, po přihlášení do webové samoobsluhy Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.
Stejně tak si jej můžete zobrazit i v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Platby a dobíjení.
Jak si mohu změnit fakturační adresu?
Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (Smlouva > Osobní údaje v sekci Fakturační údaje).
U zákazníků s firemní smlouvou se musíte obrátit na Zodpovědnou osobu, která je určená ke správě kontraktu.