Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků
Úplně nahoře na této stránce máte možnost vložit své telefonní číslo. My se vám na něj ozveme a společně nastavíme tu nejvýhodnější Magentu 1.
Všechny své služby najdete přímo v apce Můj T-Mobile, kde také vidíte, kolik díky Magentě 1 ušetříte a jaké máte výhody. Pokud si chcete přidat další službu, nechte nám na sebe číslo vše nastavíme společně.
V rámci vyúčtování se vám vždy uplatní ta sleva, která je vyšší. Slevy se tedy nesčítají.
Jedná se o jednu z výhod Magenty 1 – data navíc. Pro Magentu o 4 službách jde o 10 GB, pro Magentu o 5 a více službách to je 15 GB dat navíc. Tento objem dat sdílí všichni členové magentové skupiny, včetně třeba předplacených Twisťáků. Zodpovědná osoba (takový správce skupiny) pak data rozdělí ostatním. Jak, to už je na něm. Sdílená data administruje v Můj T-Mobile na webu nebo v aplikaci. Když data nerozdělí, platí pravidlo kdo dřív přijde, ten víc datuje. Nejdřív se čerpají přidělená sdílená data, pak až data z tarifů.
Rozhoduje počet služeb s měsíčním paušálem aspoň 399 Kč a víc. Právě tyhle služby mění úroveň Magenty.
Ano, můžete. Twist kartu s telefonním tarifem nebo tarifem Twist Online si do Magenty můžete přidat. S Twist kartou s telefonním tarifem můžete používat volání a SMS v Magentě 1 zdarma nebo společná data úplně stejně jako s Twist Online. Jenom teda Twist karty nemůžou používat slevu na měsíční paušál.
Bohužel nemáte, za volání a SMSky po EU a z EU do ČR platíte podle platného Ceníku pro váš tarif. Za volání a SMSky z EU do zóny 2 a 3 platíte podle roamingových cen uvedených v platném Ceníku služeb.
Tohle nejde, protože každý majitel zákaznického účtu může mít založenou jen jednu magentovou skupinu.
Ano, stejně tak jako vy i oni mohou dostávat svou vlastní fakturu. To, že jste v jedné Magentě a všichni z ní čerpáte výhody, vůbec ničemu nebrání.
Obchodní podmínky