Zjednodušte si zařizování vlastního call centra
Umožněte zákazníkům volat zdarma, nebo s nimi sdílejte náklady
Nabídněte zákazníkům telefonní číslo, které si snadno zapamatují
Vyberte si z variant barevných čísel

Zelené číslo
Přidělíme vám číslo začínající 800
Zákazníci volají zdarma na bezplatnou linku – náklady platíte vy.
Mám zájem
Modré číslo
Přidělíme vám číslo začínající 810, 844
Linka se sdílenými náklady – o náklady se dělíte se svými zákazníky.
Mám zájem
Bílé číslo
Přidělíme vám číslo začínající 840, 841, 848
Náklady na volání hradí pouze vaši zákazníci dle svého operátora.
Mám zájemMáte zákazníky i v zahraničí? Zvolte si variantu barevných čísel ze zahraničí a zákazníci se vám dovolají, ať jsou kdekoliv.
Hovory máte pod kontrolou
Přijímejte veškeré hovory na vámi vybraném telefonním čísle nebo definujte pravidla, podle kterých budou hovory směrovány na různé linky.
Umožněte vašim zákazníkům, aby se vám dovolali i při obsazení linky, při nedostupnosti nebo při volání v pracovní a mimopracovní době.
Usnadněte zákazníkům cestu k požadovaným informacím prostřednictvím automatické spojovatelky (IVR).
Služby si můžete nastavit jednoduše online na webovém portálu, který získáte automaticky v ceně služby.
Reference

Ing. Tomáš Malík
náměstek ředitele pro informatiku
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna
„Přechodem k T‑Mobile jsme získali kvalitativně lepší telekomunikační služby, dosáhli jejich řádově vyšší dostupnosti, a přesto významně ušetřili náklady na jejich provoz."
Máte zájem o konzultaci nebo si chcete objednat službu?
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o práci s telefonním číslem.
Související produkty
-
Volání z pevné linky Připojte si svoji pobočkovou ústřednu nebo využijte komplexní hlasové služby.
-
Telefonní ústředna bez starostí Volejte snadno s řadou doplňkových funkcí.
-
Manažovaná ústředna Volejte a správu ústředny nechte na nás
-
Virtuální ústředna Stejný rozsah funkcí bez nutnosti vlastního hardwaru