Zjednodušte si zařizování vlastního call centra

Umožněte zákazníkům volat zdarma, nebo s nimi sdílejte náklady

Nabídněte zákazníkům telefonní číslo, které si snadno zapamatují

Vyberte si z variant barevných čísel

Zelené číslo

Přidělíme vám číslo začínající 800

Zákazníci volají zdarma na bezplatnou linku – náklady platíte vy.

Mám zájem

Modré číslo

Přidělíme vám číslo začínající 810, 844

Linka se sdílenými náklady – o náklady se dělíte se svými zákazníky.

Mám zájem

Bílé číslo

Přidělíme vám číslo začínající 840, 841, 848

Náklady na volání hradí pouze vaši zákazníci dle svého operátora.

Mám zájem

Hovory máte pod kontrolou

Pravidla hovorů

Přijímejte veškeré hovory na vámi vybraném telefonním čísle nebo definujte pravidla, podle kterých budou hovory směrovány na různé linky.

Buďte dostupní

Umožněte vašim zákazníkům, aby se vám dovolali i při obsazení linky, při nedostupnosti nebo při volání v pracovní a mimopracovní době.

Lepší cesta k informacím

Usnadněte zákazníkům cestu k požadovaným informacím prostřednictvím automatické spojovatelky (IVR).

Nastavíte online

Služby si můžete nastavit jednoduše online na webovém portálu, který získáte automaticky v ceně služby.

Reference

Ing. Tomáš Malík
náměstek ředitele pro informatiku

Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

„Přechodem k T‑Mobile jsme získali kvalitativně lepší telekomunikační služby, dosáhli jejich řádově vyšší dostupnosti, a přesto významně ušetřili náklady na jejich provoz."

Přečíst celou case study

 

Některým našim stránkám jsme dali regenerační volno, aby pak fungovaly ještě líp. Podívejte se, které systémy jsme odstavili a co naopak funguje nepřetržitě.

Pro všechny případy můžete využít náš kontaktní formulář.

Související produkty