Minimální vstupní investice

Platíte jen za to, co skutečně využíváte

Nenecháme vaši ústřednu nikdy zastarat

Volejte snadno s řadou doplňkových funkcí

Dnes už nemusíte pořizovat do firmy nákladnou pobočkovou ústřednu. Můžete si ji jednoduše pronajmout a my se budeme starat o její provoz a servis.

Co vše můžete získat s naší telefonní ústřednou

Standardní telefonní funkce

Využívejte všechny běžné funkce jako je přepojování, přesměrování, přidržení a převzetí hovorů.

Nastavení přes webové rozhraní

Přizpůsobte si funkci ústředny přes zabezpečené webové rozhraní, které vám umožní nastavovat telefonní funkce vaší pobočky.

Široká nabídka různých typů telefonů pro vaši práci

Vyberte si telefony pro manažery se zobrazením přítomnosti zaměstnanců na pracovišti, telekonferenční jednotky do vašich zasedacích místností, bezdrátové telefony do skladů a výrobních prostor, telefon s rozšiřujícím panelem pro jednodušší spojování hovorů, dveřní komunikátor s kamerou a displejem nebo hlasovou bránu pro připojení nestandardních zařízení.

Nahrávání hovorů včetně rozpoznání slov a frází

Kontrolujte kvalitu svých hovorů. Při nahrávání se automaticky rozlišuje volající a volaná strana, probíhá analýza výskytu frází a výstup do statistik a reportů. I bez vyslechnutí celého hovoru tak můžete zkontrolovat, zda vaši zaměstnanci nepoužívají nevhodná slova, zda zákazníka přivítali, rozloučili se s ním, případně ho seznámili s akční nabídkou.

Podpora sjednocené komunikace a spolupráce

Komunikujte i přes video a chat. Používejte telekonferenci a sdílejte pracovní plochu a soubory. Před hovorem si ověřte dostupnost vašich kolegů. Tyto funkce máte dostupné v mobilu, tabletu a v počítači.

Multikanálové kontaktní centrum

Usnadněte si zpracování odchozích a příchozích telefonních kampaní i e-mailů. Nabídněte svým zákazníkům chat a zpětné volání z webové stránky. Využívejte helpdeskový systém a informujte své zákazníky o stavu problému. Usnadněte práci operátorům callcentra informačním panelem.

Statistiky a reporty

Sledujte aktuální stav přihlášených operátorů, stavy front a další právě probíhající aktivity. K dispozici budete mít historické statistiky a reporty pro všechny podporované kanály, určené pro hodnocení výkonnosti callcentra i jednotlivých operátorů.

Mám zájem o nezávaznou konzultaci

Nechte nám na sebe číslo a my vám připravíme nabídku na míru

+420

Časté dotazy

Kde bude ústředna umístěna?

Ústředna může být v podobě fyzického serveru umístěna ve vašich firemních prostorách. Nebo vám nabídneme virtualizované řešení v cloudu T‑Mobile. Pokud zároveň používáte služby datového centra, nabídneme vám umístění ústředny v datovém centru.

Související produkty