Vyberte si z variant nahrávání hovorů
Pro finanční instituce
Nahrávky budou zálohovány po dobu 5 i více let.
Určeno pro investiční poradce, obchodníky s cennými papíry a firmy s povinností od 3. 1. 2018 dodržovat pravidla směrnice MIFID II.
Mám zájemPro call centra
Nahrávky budou zálohovány až po dobu 1 roku.
Určeno pro kontaktní centra, poradce, recenzenty, záchranné a bezpečnostní složky, technickou podporu a další.
Mám zájemVýhody služby nahrávání hovorů
- Bez starostí můžete nahrávat úplně všechny hovory z mobilních telefonů. My je pro vás zašifrujeme a uschováme.
- Kdykoliv budete své nahrávky potřebovat, dostanete se k nim prostřednictvím zabezpečeného internetového portálu.
- Pro dešifrování a poslouchání zašifrovaných nahrávek využijete klientskou aplikaci.
- Vyhovte směrnici Evropské unie MIFID II a zákonu č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálových trzích.
Kdo dál nahrávání hovorů ocení
Lepší transaprenstnost vůči zákazníkům a dodržení zákonných požadavků
Dokumentace smluv a jednání s klienty
Evidence právně závazných rad
Archivace technických posudků
Záznam komunikace záchranných a bezpečnostních složek
Nahrávání komunikace
Chci vědět víc o nahrávání hovorů
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o práci s telefonním číslem.
Časté dotazy
Kdo kontroluje dodržování směrnice MiFID II?
MiFID II je do českého právního řádu transponován zákonem č. 204/2017 Sb., který s účinností od 3. ledna 2018 novelizuje mimo jiné i zákon č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu. Pro uchovávání dokumentů a záznamů je nejdůležitější ustanovení § 17 tohoto zákona ve znění výše uvedené novely.
Dodržování pravidel MiFID II kontroluje Česká národní banka.Jaký postih naší firmě hrozí, pokud nebude nahrávat hovory?
Jak zařídit, aby se nenahrávaly soukromé hovory?
Služba Nahrávání hovorů umožňuje nastavit tzv. black list, tedy seznam čísel, která nemají být nahrávána. Díky tomu lze např. soukromá volání z nahrávání vyjmout.
Musí před nahráváním zaznít hláška o tom, že jste nahráváni?
Povinnost alespoň jednou zákazníka upozornit, že telefonické rozhovory budou nahrávány podle čl. 16 (7) MiFID II, je novelou ZPKT transponována do ustanovení § 15a odst. 3 ZPKT ve znění novely a zákaz poskytnout službu zákazníkovi, který tímto způsobem poučen nebyl, je v § 15a odst. 4 ZPKT ve znění novely. Současně má obchodník s cennými papíry povinnost podle čl. 76 (8) písm. b) Nařízení (EU) 2017/565 zákazníka informovat o tom, že kopie záznamů hovorů a komunikace se zákazníkem budou na vyžádání k dispozici po dobu pěti let nebo na žádost příslušného orgánu po dobu až sedmi let; vyžádání je možné v jazyce či jazycích, které se používají při poskytování investičních služeb zákazníkům.
Jak velký prostor nahrávky budou zabírat?
Bude zákazník informován, že nahrávání nefunguje?
Ano, v případě výpadku služby Nahrávání hovorů je zákazník notifikován.
Bude fungovat volání, když nepůjde nahrávání hovorů?
Ano, vlastní hovor není funkčností služby Nahrávání hovorů ovlivněn.
Mohu si objednat službu Nahrávání hovorů u T-Mobile i tehdy, pokud mám hlasové služby od jiného operátora?
Související produkty
-
Tarify Využívejte neomezené volání se superrychlým internetem LTE.
-
Volání z pevné linky Připojte si svoji pobočkovou ústřednu nebo využijte komplexní hlasové služby.
-
Balíčky Ušetřete s balíčky nepostradatelných služeb pro efektivní podnikání.
-
Barevná čísla Usnadněte zákazníkům volání do vaší firmy.