Elektronické vyúčtování

Vyměňte tištěné vyúčtování za elektronické, je to pohodlnější

Proč elektronické vyúčtování Ke svému vyúčtování se dostanete rychleji a zdarma v elektronické podobě.
Jak na elektronické vyúčtování Stačí pár kliknutí a svoje měsíční vyúčtování máte kdykoliv po ruce.
Vyúčtování v Můj T-Mobile Podívejte se na aktuální vyúčtování v záložce Vyúčtování a platby na Můj T-Mobile.
Změna na elektronické vyúčtování Chcete vědět, jak vypadá elektronické vyúčtování a kde ho najdete?

Časté dotazy

Kde zjistím své zúčtovací období?

Vaše zúčtovací období je uvedeno na Vyúčtování služeb, které vám pravidelně zasíláme. Vyúčtování služeb je také dostupné na webu Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby > Vyúčtování služeb.
Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy, kdy se služby účtují jen v poměrné výši od data aktivace nebo do data ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, po přihlášení do webové samoobsluhy Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.
Stejně tak si jej můžete zobrazit i v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Platby a dobíjení.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (Smlouva > Osobní údaje v sekci Fakturační údaje).

U zákazníků s firemní smlouvou se musíte obrátit na Zodpovědnou osobu, která je určená ke správě kontraktu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností jak to udělat:

Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud ji váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.

Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.

Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru UCET na 4603.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Vyúčtování služeb je vystaveno jeden den po skončení zúčtovacího období.

V Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování) se objeví 3. den po konci zúčtovacího období, tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.

Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb nebo v Můj T-Mobile. Tam si také můžete nastavit upozorňování na vystavení vyúčtování (Hlavní rozcestník > Smlouva > Zasílání upozornění - v sekci "Může se vám hodit").

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení