Zákazníkům nikdy nedojde papír

Řešení pro Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o.


Společnost Konica Minolta má jako poskytovatel produktů a služeb v oblasti tisku na území ČR rozmístěno velké množství zařízení, u kterých je třeba provádět servisní prohlídky, výměny tonerů, doplňování papíru atd. Zjednodušení „komunikace“ s přístroji umožňuje M2M řešení, kdy si zařízení samo dokáže objednat servisní prohlídku nebo nový toner. Společnost tak rychle a spolehlivě reaguje na náročné požadavky svých zákazníků.

Konica Minolta

Petr Lupač

„Nastavení celého systému funguje již od začátku a T-Mobile nám poskytuje takovou podporu, že nemusíme řešit technické detaily a můžeme se plně věnovat pouze našim zákazníkům.“

Petr Lupač
Ředitel produkt marketingu

Přínos pro zákazníka

Úspora personálních nákladů díky M2M komunikaci přístrojů u zákazníků.

Veškeré informace o tisku jsou k dispozici v přehledné a v měřitelné podobě.

Efektivní péče o zákazníky díky centralizaci systému pro správu a tisk dokumentů.

Řešení T-Mobile

Tarify pro M2M řešení
Propojte zařízení nebo aplikace s M2M tarifem pro jejich efektivní vzájemnou komunikaci.
To chci také