Spolehlivé a dostupné služby zlepšují komunikaci

Řešení pro Revírní bratrskou pokladnu, zdravotní pojišťovnu

Revírní bratrská pokladna vyžaduje kvalitní a dostupné služby jak při komunikaci s klienty, tak i pro připojení poboček k interním systémům nebo plynulému chodu centrály společnosti. Lidský přístup a dostupné služby pak napomáhají ke spokojenosti klientů, o které RBP pečuje i prostřednictvím SMS zpráv nebo i tím, že jim nabídne pro komunikaci bezplatnou a snadno zapamatovatelnou linku.

Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Ing. Tomáš Malík, náměstek ředitele pro informatiku

„Přechodem k T-Mobile jsme získali kvalitativně lepší telekomunikační služby, dosáhli jejich řádově vyšší dostupnosti, a přesto významně ušetřili náklady na jejich provoz.“

Ing. Tomáš Malík
náměstek ředitele pro informatiku

Přínos pro zákazníka

Vysoká kvalita a dostupnost služeb pro pojištěnce

Úspora nákladů na provoz telekomunikačních služeb

Rychlé a efektivní řešení požadavků

Řešení T-Mobile

Volání
Volejte neomezeně mezi zaměstnanci i obchodními partnery a užijte si bezstarostné volání v zahraničí.
To chci také
Barevná čísla
Usnadněte zákazníkům volání do vaší firmy.
Více zde
Hromadné SMS
Informujte své zákazníky a umožněte jim zabezpečené přihlášení do zákaznické sekce.
To chci také
Pevný internet
Vyzkoušejte výkonné a bezpečné připojení k internetu s rychlostí až 10 Gbit/s
Více zde