Řešení poruch

Nejde vám volat, přijímat a odesílat zprávy nebo máte potíže s internetem? Pro tyto případy jsme tu pro vás a máme připraveny užitečné rady, co v takových případech dělat.

Hovory Nemohu volat nebo přijímat hovory.
Zprávy Nejdou mi odesílat nebo přijímat zprávy.
Internet Nefunguje mi internet.
Televize Nehraje mi televize.

Časté dotazy

Nepřicházejí mi SMS, co mám dělat?

Zkontrolujte, zda nemáte plnou paměť pro přijaté SMS. Případně zkuste zapnout a vypnout telefon - je možné, že telefon chybně komunikuje se sítí. Další rady najdete na naší stránce technické podpory.

Pokud toto nepomůže, kontaktujte naše Zákaznické centrum, které váš problém předá na technické oddělení, nebo navštivte některou z našich prodejen.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Problém může být způsoben například vytížením serveru, na kterém je stránka umístěná. V tomto případě se obraťte na provozovatele webových stránek. Problém může způsobovat i Váš počítač, který může být zatížený nějakou jinou činností. Můžete jej zkusit restartovat. Případně je rychlost načítání stránek způsobená dočasným snížením rychlosti Vašeho internetového připojení vlivem přetížení uzlu nebo nějakou technickou závadou.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Pokud používáte telefon iPhone 12 nebo iPhone 13 s eSIM a upgradovali jste na operační systém iOS 15.x, mohou se vyskytovat problémy s přerušovanými hovory po první minutě. Problém je na straně Apple, nesouvisí s naší eSIM a oprava by měla být dostupná v polovině prosince 2021. 

V případě opakovaných problémů nás prosím kontaktujte, jistě nalezneme řešení.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Když se připojujete z mobilního telefonu/tabletu:

  • Zkuste telefon vypnout a zapnout. Ověřte, zda na displeji telefonu vidíte zobrazenou dostupnost signálu (typicky v horní části displeje formou čárek) a máte zapnutá mobilní data.
  • Zkontrolujte, jestli je na vaší SIM kartě aktivovaná služba GPRS/EDGE/3G/LTE. Můžete si to ověřit v Můj T-Mobile.
  • Pro připojení k internetu je nutné mít dostatečný kredit (u Twistu), případně mít uhrazená všechna vyúčtování služeb. Kredit si zjistíte zadáním kódu *101# ve vašem telefonu. Stav vyúčtování si můžete ověřit v Můj T-Mobile, kde ho můžete případně uhradit.
  • Ověřte si správné nastavení vašeho telefonu.
  • Jestliže žádný z těchto kroků nepomůže, vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného telefonu. Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu telefonu, v takovém případě doporučujeme obnovení továrního nastavení, případně servis telefonu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné si vyměnit na prodejně.

Když se připojujete pomocí USB modemu:

  • Je potřeba mít nainstalovanou aktuální verzi programu Internet Manager.
  • Pokud máte aktuální verzi, vyzkoušejte modem v jiném PC, případně vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného zařízení (mobilní telefon, tablet, modem). Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu PC nebo modemu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné vyměnit na prodejně.

Více informací naleznete zde.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení