Vyberte si, jak budete komunikovat

Telekonference

Uspořádejte telefonickou poradu s kolegy z různých lokalit, při cestování nebo i z domova.

Více informací

Videokonference

Propojte více účastníků z různých lokalit a kromě přenosu obrazu a zvuku s nimi sdílejte prezentace, dokumenty a videa.

Více informací

Sjednocená komunikace

Zvolte si nejefektivnější formu komunikace a spolupráce nezávisle na místě, času a zařízení, které používáte.

Více informací

Využijte naše řešení šitá na míru vašemu podnikání

Oceníte, pokud chcete být dostupní pod jedním snadno zapamatovatelným číslem. Číslo Barevného volání může směrovat do malé kanceláře, ale zároveň může být i vstupní branou do rozsáhlého zákaznického centra společnosti. Zákazníci vám na ně buď budou volat zdarma, nebo se o náklady rozdělíte, případně je necháte hovor zaplatit. Více informací

Posílejte nebo přijímejte velké množství SMS/MMS zpráv, např. v rámci marketingových soutěží, hlasování, informování o produktech a slevách, odstávkách či mimořádných situacích, informování o stavu zakázky či výzkumu veřejného mínění. Komunikujte také pomocí SMS/MMS se zákazníky či uvnitř firmy. Propojte své aplikace a systémy přímo s SMS centrem T-Mobile nebo využijte funkce inteligentní SMS brány. Více informací

Kontaktní centrum vám umožňuje komunikovat se zákazníky prostřednictvím příchozích a odchozích hovorů, e-mailů, které se řadí do fronty a podle toho je můžete následně zpracovat, chatu na webových stránkách a zpětného volání z webových stránek. IVR systém vaše zákazníky nasměruje na konkrétního operátora, který se danou problematikou zabývá. Kontaktní centrum může buď hovory jen přijímat, nebo být aktivní pro práci s odchozími kampaněmi. Samozřejmostí je také nahrávání hovorů a statistiky včetně reportů.

Přesměrujte jeden nebo více telefonů na libovolné číslo, aniž byste byli v kanceláři, pomocí vašeho chytrého telefonu nebo prostřednictvím webového rozhraní. Vždy uvidíte, kdo vám volá, ne jen číslo firemní linky, kterou jste přesměrovali. Směrování se může řídit podle toho, kdo vám volá, kdy vám volá nebo v případech, že nechcete být vyrušováni.

Se službou Nahrávání hovorů můžete pohodlně nahrávat úplně všechny příchozí a odchozí hovory z mobilních telefonů nebo pevných linek sítě T-Mobile. Sami si zvolte, zda chcete nahrávky uchovávat u sebe, nebo vám je uložíme na našich bezpečných serverech. Přístup k nahrávkám získáte snadno přes webový prohlížeč. Více informací

Chcete více informací o nástrojích firemní komunikace?

Zavoláme Vám

Nechte nám na sebe číslo a my vám připravíme nabídku na míru.

+420

Dokumenty ke stažení

Popis služby Inteligentní hlasová připojení (904 kB)
Zobrazit

Související produkty

Volání z pevné linky
Připojte si svoji pobočkovou ústřednu nebo využijte komplexní hlasové služby.
Více zde
Telefonní ústředna bez starostí
Volejte snadno s řadou doplňkových funkcí.
Více zde
Balíčky
Ušetřete s balíčky nepostradatelných služeb pro efektivní podnikání.
Více zde