Vážená zákaznice, vážený zákazníku,

vaše SIM karta v tuto chvíli využívá výhody sjednané Arcibiskupstvím olomouckým.

Arcibiskupství olomoucké se po dohodě s operátorem T-Mobile rozhodlo SIM kartu převést na předplacenou službu Twist nebo za dále uvedených podmínek umožnit převedení vaší SIM na rodné číslo. V případě, že se rozhodnete SIM kartu převést na rodné číslo, budete využívat paušální program a výhody T-Mobile Programu.

Dokumenty ke stažení

Co je potřeba udělat pro získání výhod T‑Mobile Programu?

Abyste mohli své dosavadní cenové výhody čerpat dál, nově již v rámci T-Mobile Programu, potřebujeme Vaši spolupráci. Nemusíte nikam chodit, vše potřebné spolu vyřídíme během telefonického hovoru. Pokud se dostavíte na prodejnu, nemusíte být z kapacitních důvodů obslouženi. Vyčkejte tedy na náš telefonický kontakt, který bude uskutečněn z telefonního čísla 603 604 605. Pro telefonický hovor s naším operátorem mějte prosím připravené:

  • telefonní číslo SIM karty nebo SIM karet, pro které chcete podmínky zachovat
  • občanský průkaz (uzavíráme s Vámi smlouvu a potřebujeme si ověřit Vaše údaje)
  • seznam telefonních čísel, které máte jako rodina nebo skupina přátel na společné faktuře, nebo budete chtít mít na společné faktuře (podmínkou je, že všechna čísla aktuálně využívají podmínky poskytnuté Arcibiskupstvím olomouckým)
  • číslo bankovního účtu, pokud budete chtít hradit vyúčtování inkasem.

Následně Vás kontaktuje kurýr, který Vám přiveze na Vámi určené místo smlouvu, kterou mu na místě podepíšete.

Časté dotazy

Kolik SIM lze zařadit pod výhodné cenové podmínky?

Počet SIM karet, které si můžete na své rodné číslo v rámci T-Mobile Programu aktivovat, je 5.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Kdy můžete začít čerpat výhodné cenové podmínky?

Telefonovat, posílat SMS a používat data můžete okamžitě. Speciální cenové podmínky vám začnou platit nejpozději 5. den od podpisu smlouvy. O této skutečnosti vás budeme informovat SMS zprávou. Pokud tedy v pondělí uzavřete smlouvu, nejpozději v pátek budete volat a posílat SMS za nové speciální cenové podmínky. V případě, že v tomto období (pondělí-pátek) bude vaše číslo aktivní, naúčtujeme vám poměrnou část paušálu, volání a SMS za standardní ceníkové ceny.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Kdy a jak budu dostávat vyúčtování?

Přijdou vám dvě vyúčtování. První vyúčtování bude za poměrnou část zúčtovacího období, než jsme vaši SIM kartu převedli na vaše rodné číslo. Druhé vyúčtování bude za poměrnou část zúčtovacího období po návštěvě na naší prodejně. Např. pokud zúčtovací běželo od 13.6., na prodejnu jste přišli 26.6., první vyúčtování bude za období 13.6. – 26.6. a druhé vyúčtování za období 27.6. – 12.7.

Vyúčtování vám dorazí poštou nebo e-mailem, podle toho jaký způsob si zvolíte.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Jaké výhody oproti stávajícím podmínkám ještě navíc díky T-Mobile Programu získáváte?

Jaké výhody oproti stávajícím podmínkám ještě navíc díky T-Mobile Programu získáváte?

  • můžete využívat i další služby se slevou, které našim zákazníkům nabízíme, jako je Pevný internet nebo T-Mobile Televize
  • svůj tarif můžete změnit kdykoliv se rozhodnete
  • veškeré záležitosti týkající se nastavení svého čísla budete řešit nově přímo s námi (k dispozici je pro vás naše infolinka, prodejny, web a samozřejmě i naše samoobsluha Můj T-Mobile – ne již přes svého administrátora

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Co se stane, když nestihnu termín uvedený v SMS zprávě?

I to se může stát. Pokud se nestihnete dostavit na naši prodejnu v termínu uvedeném v SMS zprávě, převedeme následující den vaše telefonní číslo na naši předplacenou kartu TWIST. Stále však budete moci na naší značkové nebo partnerské prodejně požádat o opětovné nastavení výhodných podmínek. Co si vzít na prodejnu s sebou najdete výše.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Kolik budu platit za volání z Evropské unie (tzv. roaming)?

Pokud budete z EU telefonovat, posílat SMS nebo si prohlížet internet, vše vám budeme účtovat stejně, jako když jste doma v ČR. Pokud máte neomezené volání a SMS do ostatních sítí (mimo značku T-Mobile), voláte a posíláte SMS z EU zdarma. Pokud máte tarif, který má volné minuty nebo SMS do ostatních sítí (mimo značku T-Mobile), budete tyto volné jednotky čerpat i pro provoz v EU. Pokud u vašeho tarifu účtujeme každou provolanou minutu nebo SMS do ostatních sítí (mimo značku T-Mobile), stejnou sazbu vám budeme účtovat i v EU. Surfovat v EU můžete až do výše vašeho datového objemu, který máte sjednaný pro použití v ČR.

Volání v rámci ostatních zón, mimo EU, se řídí ceníkem T-Mobile.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení