Změna Zákona o elektronických komunikacích
O co jde? Ve zkratce a srozumitelně
Novela zákona o elektronických komunikacích upravuje postup při přenesení telefonních čísel kohokoliv z vás k jinému operátorovi. Změny vstupují v platnost 1. 4. 2020. Od tohoto data také měníme Všeobecné podmínky společnosti T-Mobile a Obchodní podmínky přenesení čísla.
Čeho se změny dotýkají?
Mění se podmínky, za kterých můžete změnit operátora – nově to bude možné i bez nutnosti kontaktovat stávajícího operátora.
Nově lze od 1. 4. 2020 ve smlouvě uzavřené se spotřebitelem či fyzickou osobou - podnikatelem sjednat finanční vypořádání při předčasném ukončení Účastnické smlouvy ve výši 5 % z měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy v případě, je-li smlouva ukončována v průběhu prvních třech měsících jejího trvání, po uplynutí této doby pak 0 % ze zbytku měsíčních paušálů.
Co se konkrétně mění?
O přenesení telefonního čísla můžete nyní žádat u nového operátora. Budete k tomu potřebovat OKU (Ověřovací kód účastníka) namísto ČVOP (Číslo výpovědi opouštěného operátora)
U nového operátora podáte žádost o přenesení, ve které uvedete:
- OKU
- telefonní číslo, o jehož přenesení žádáte.
Doba přenesení telefonního čísla se zkracuje. Například u mobilních služeb navštívíte v pondělí naši prodejnu, autorizujete se s OKÚ a ve čtvrtek ráno jste s námi v síti.
Bližší informace k přenesení telefonních čísel najdete na stránkách přenesení mobilního čísla a přenesení pevného čísla.
Jak získám svůj OKU?
Jako náš stávající zákazník ho najdete v Můj T-Mobile, v sekci „Moje smlouva", sdělí vám ho na Zákaznickém centru T-Mobile 4603 (ze sítě T-Mobile) nebo na 800 73 73 73 a osobně na našich prodejnách.
Noví zákazníci navíc najdou OKU jako součást Účastnické smlouvy přímo v Příloze „Ověřovací kód účastníka".
Více informací:
Chci přejít k T-Mobilu
Informace pro zákazníky se smlouvou o Firemním řešení, Smlouvou o poskytování služby, Smlouvou o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací a Smlouvou o zřízení a poskytování řešení T-Mobile ProfiNet
Vážení zákazníci, pro vás platí výše uvedené informace s následujícími výjimkami.
OKU ke všem vašim současným telefonním číslům najdete:
a) V Můj T-Mobile v sekci Správa celé firmy -> Moje smlouva v podobě přílohy "Ověřovací kód účastníka". Přílohu vám vygenerujeme 1. 3. 2020. K příloze se dostane Zodpovědná osoba či Obchodní manažer stanovení jednateli společností prostřednictvím formuláře Stanovení administrátorů. K novým telefonním číslům vždy obdržíte spolu se smlouvou i přílohu s příslušným OKU.
b) Telefonicky na Zákaznickém centru T-Mobile pro firemní zákazníky 4644 (ze sítě T-Mobile) nebo na 800 73 73 33, odkud vám zašleme OKU do e-mailu.
Spolu se Všeobecnými podmínkami společnosti T-Mobile (platné od 1.1.2018) , Všeobecnými podmínkami společnosti T-Mobile (platné od 1.4.2020) a Obchodními podmínkami přenesení čísla se mění také Obchodní podmínky Smlouvy o Firemním řešení, Obchodní podmínky individuální služby, Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací
Informace pro viaHome zákazníky
Výše uvedené podmínky platí i pro služby viaHome ovšem s následujícími výjimkami.
OKU k jednotlivým telefonním číslům lze zjistit na Zákaznickém centru viaHome.
Kontakty na Zákaznické centrum:
- Kontaktní adresa: Zákaznické centrum viaHome T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1 148 00 Praha 4
- Telefon: 236 099 333 (Po-Pá/ 8:30-17:00)
- E-mail: zakaznicke.centrum@t-mobile.cz