Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak požádat o splátkový kalendář?
Jestliže se dostanete do potíží s úhradou Vyúčtování, neváhejte nás kontaktovat a my uděláme vše pro to, abychom pro Vás našli to nejvhodnější řešení.
Splátkový kalendář je možné vystavit již od částky 2 000 Kč. Potřebujete-li tedy kvůli nečekaným okolnostem rozdělit celkovou částku k úhradě do splátek, můžete nás kontaktovat telefonicky na Zákaznickém centru 4603 nebo písemně na adresu T-Mobile Czech Republic, a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4.
Nezapomeňte vždy do Vaší žádosti doplnit rodné číslo, popř. číslo fakturační skupiny (najdete na Vyúčtování), podle kterého poznáme, která Vyúčtování služeb s námi potřebujete individuálně řešit.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.