Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jak se vypočítá sleva v rámci Magenta 1 Business?

Sleva se počítá na základě veškeré útraty za telekomunikační a cloudové služby, tj. nejsou rozhodující jen měsíční paušály služeb, ale i útrata nad rámec paušálů základních služeb (volání, SMS, MMS, mezinárodní nebo roamingové hovory a SMS apod.), útratu za dokoupené jednorázové nebo opakující se balíčky.

Do částky se nepočítají: platební služby, služby třetích stran, pojištění, splátkování, dobíjení kreditu. Sleva je uplatňována do faktury za právě skončené zúčtovací období a sleva reflektuje aktuální útratu (při vyšší útratě může být uplatněna vyšší sleva než v minulém období a naopak.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci

Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.