Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak se vypočítá sleva v rámci Magenta 1 Business?
Sleva se počítá na základě veškeré útraty za telekomunikační a cloudové služby, tj. nejsou rozhodující jen měsíční paušály služeb, ale i útrata nad rámec paušálů základních služeb (volání, SMS, MMS, mezinárodní nebo roamingové hovory a SMS apod.), útratu za dokoupené jednorázové nebo opakující se balíčky.
Do částky se nepočítají: platební služby, služby třetích stran, pojištění, splátkování, dobíjení kreditu. Sleva je uplatňována do faktury za právě skončené zúčtovací období a sleva reflektuje aktuální útratu (při vyšší útratě může být uplatněna vyšší sleva než v minulém období a naopak.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.