Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Co se stane, když dobiji cizí číslo?

V případě, že dobijete neexistující nebo paušální číslo, nic se neděje. Dobití neproběhne a o peníze nepřijdete (vrátí se na účet, nahlásí chybu při dobíjení apod.).

V situaci, kdy dobijete existující TWIST kartu a ona nám ještě leží na skladě (není aktivní), má to řešení. Stačí na naše Zákaznické centrum odeslat originál stvrzenky s informací, kam částku máme dobít (nebo co s financemi udělat).

Jestliže se podaří dobít existující používané číslo zákazníka, tak částku bohužel nemůžeme přenést. V této situaci doporučujeme se obrátit přímo na majitele čísla a chtít částku po něm.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci

Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.