Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
V tarifech Internet bez drátu je datový limit, jak to funguje?
V tarifech je datový limit 20 GB, 40 GB nebo 100 GB podle typu tarifu. Po vyčerpání měsíčního datového limitu je provoz zastaven a zákazník může pokračovat formou nákupu dodatečného 10 GB datového limitu za 200 Kč. Rovněž je možné si tarif změnit na vyšší.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Jak se dozvím o vyčerpání mého datového limitu?
- Jak se dozvím o vyčerpání mého datového limitu?
- Mám starší tarif. Můžu si při prodloužení smlouvy vybrat jiný tarif, než který teď mám?
- Mám starší tarif. Můžu si při prodloužení smlouvy vybrat jiný tarif, než který teď mám?
- V tarifu mám 10 GB dat v roamingu mimo EU na rok. Jak to bude fungovat? A v jakých zemích data využiji?
- V tarifu mám 10 GB dat v roamingu mimo EU na rok. Jak to bude fungovat? A v jakých zemích data využiji?