Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám k tarifu dokoupený opakující se datový balíček, co se s ním stane, pokud si změním tarif?
Při změně tarifu se tento datový balíček zruší. Nové tarify už totiž v sobě mají mnohem víc než dosud, proto již žádný dodatečný balíček nebudete potřebovat. A když by vám náhodou data nestačila, můžete si kdykoli data v tarifu jednoduše navýšit třeba v naší aplikaci Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám k tarifu dokoupený opakující se datový balíček, co se s ním stane, pokud si zapnu neomezená data?
- Mám k tarifu dokoupený opakující se datový balíček, co se s ním stane, pokud si zapnu neomezená data?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?