Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Chci předplacenou kartu s internetem do svého tabletu/notebooku. Co mám dělat?
Žádný problém, vyberte si na stránce předplaceného internetu. Jestli jste si z nabídky předplaceného internetu nevybrali, okoukněte i ostatní tarify mobilního internetu. A pokud chcete poradit, obraťte se na nás.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Chci používat mobilní data v tabletu. Co budu potřebovat?
- Mám na předplacené kartě balíček Neomezené volání do značky T-Mobile. Vztahuje se i na volání do pevných sítí?
- Nefunguje mi pevný internet, co mám dělat?
- Mám potíže s připojením internetu. Co mám dělat?
- Jakou máte nabídku pro předplacené karty?
- Chci používat mobilní data v notebooku. Co budu potřebovat?
- Mobilní tarify s internetem bez závazku. Co to znamená?
- Lze se i s předplacenou Twist kartou připojovat na internet ze smartphonu/chytrého telefonu?
- Co mám dělat, pokud řeším problém s připojením modemu?
- Co mám dělat, když potřebuji vyměnit SIM kartu?