Využijte naplno výhod datových služeb od T-Mobile.


Starosti s nastavením a instalací nechte na našich specialistech.


K dispozici jsou vám naše prodejny i datoví servisní partneři.

Kategorie datové péče Jak a kde ji získáte Kterých datových služeb se týká?
Základní péče Osobně na Značkových prodejnách
T-Mobile
  • nastavení internetového připojení od T-Mobile, MMS a e-mailového klienta
  • poskytování informací o datových službách a MMS
  • popis základních funkcí chytrých telefonů, počáteční nastavení a orientace v telefonu
Datoví servisní partneři Telefonicky ze sítě T-Mobile na číslech:
  • 4644 - pro firemní zákazníky
  • 4603 - pro ostatní zákazníky
Z ostatních sítí:
  • 603 604 644 - pro firemní zákazníky
  • 603 603 603 - pro ostatní zákazníky
  • nastavení internetového připojení od T-Mobile (pevné, mobilní)
  • instalace a servis Telefonní linky Premium (VoIP)
  • instalace síťový rozvodů u služby Telefonní linka Premium (VoIP)
  • instalace služby SFN
  • BlackBerry
  • instalace synchronizačního software
  • instalace služby SMS Connect
  • nastavení e-mailového klienta
  • FAX (odesílání a přijímání faxů)

Datovou péči poskytujeme pouze pro námi prodávané přístroje s podporou příslušných technologií.

Co si připravit

V případě potíží s datovými službami doporučujeme nejprve kontaktovat Zákaznické centrum T-Mobile na telefonním čísle 603 603 603 (4603 ze sítě T-Mobile), kde vám zkontrolujeme vaše nastavení.

Pro samotné objednání autorizovaného datového partnera si prosím připravte následující informace:

  • telefonní číslo, na kterém je vedena daná služba, tj. mobilní telefonní číslo nebo mobilní telefonní číslo pro ADSL anebo mobilní číslo pro Telefonní linku Premium;
  • o jaký typ služby máte zájem (datový přenos od T-Mobile GPRS/EDGE/3G/LTE/ADSL, přenos faxů, BlackBerry, Telefonní linka Premium, SFN, synchronizační software, SMS Connect, E-mail);
  • typ mobilního telefonu / modemu (který bude použit pro přenos v síti T-Mobile) nebo typ VoIP telefonu, dalších komponentů v síti a způsob připojení k internetu;
  • typ koncového zařízení (např. PC, notebook, apod., na kterém bude instalována mobilní datová služba);
  • používaný operační systém (např. Windows, Linux, Mac OS; 32-bit/64-bit systém atd.);
  • máte-li už nějaké příslušenství pro propojení PC s mobilním telefonem;
  • zda jste se již pokoušeli o instalaci nebo zapojení a pokud ano, jaké problémy se vyskytly;
  • případné požadavky na termín a místo instalace;
  • jak je vás možné zpětně kontaktovat (jméno, telefonní spojení nebo e-mail).

Pokud máte uzavřenou Rámcovou smlouvou, můžete využít nabídky na uspořádání školení a seminářů.