Klikněte na přihlášení
Pokud se chcete přihlásit z počítače, notebooku nebo tabletu, přihlášení najdete vpravo nahoře. Pokud se chcete přihlásit ze smartphonu, přihlášení najdete vpravo nahoře v rozbalovacím menu jako první položku nebo si stáhněte naši aplikaci Můj T‑Mobile.
V POČÍTAČI

V TABLETU

V MOBILU

Přihlaste se způsobem dle vaší služby
Tarify pro hlasové volání
Pokud máte tarif na volání a jste připojeni na naší síti, přihlásíme vás Automaticky.
Nebo se přihlaste Pomocí SMS . Zadáte své telefonní číslo a my vám na něj pošleme SMS s jednorázovým heslem. Toto heslo vložíte do přihlašovacího okna, potvrdíte a jste přihlášeni do Můj T‑Mobile.
Pevný internet vzduchem
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS , kde zadáte PIV číslo a pokračujte k ověření:
- Jestli jste při pořízení této služby zadali i kontaktní e-mail nebo kontaktní telefonní číslo, automaticky na něj obdržíte jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do přihlašovacího okna, potvrdíte a jste přihlášeni do Můj T‑Mobile.
Doporučujeme automatické přihlašování nezapínat, pokud existuje riziko zneužití automatického přihlášení do vašeho účtu Můj T-Mobile neznámými/anonymními uživateli připojených na váš Pevný internet vzduchem (např. pokud provozujete internetovou kavárnu). Aktivaci a deaktivaci automatického přihlášení můžete kdykoliv provést v Můj T‑Mobile.
Internet bez drátu
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS, kde zadáte telefonní číslo SIM karty používané pro Pevný internet bez drátu a pokračujte jednou ze dvou možností ověření:
- Jestli jste při pořízení této služby zadali i kontaktní e-mail, automaticky na něj obdržíte jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do přihlašovacího okna, potvrdíte a jste přihlášeni do Můj T‑Mobile.
- Pokud jste kontaktní e-mail nezadali, budeme chtít pro ověření PUK kód dané SIM karty (8místné číslo, které naleznete na kartičce, ze které jste před prvním použitím internetu vylomili SIM kartu). Po vložení PUK kódu budete přihlášeni do Můj T‑Mobile.
Pokud provozujete například internetovou kavárnu nebo sdílíte internet s více uživateli, doporučujeme automatické přihlašování nezapínat. Důvodem je existující riziko zneužití vašeho Můj T‑Mobile účtu. Aktivaci a deaktivaci automatického přihlášení můžete kdykoliv provést v Můj T‑Mobile.
Pevný internet (xDSL)
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS, zadejte Vaše DSL číslo a pokračujte jednou ze dvou možností ověření:
- Jestli jste při pořízení této služby zadali i kontaktní e-mail, obdržíte na něj jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do nabízeného okna, potvrdíte a jste přihlášen do Můj T‑Mobile.
- Pokud jste kontaktní e-mail nezadali, budeme chtít pro ověření číslo DSL klíče (9místný kód, který naleznete na smlouvě ve formátu DSLxxxxxx). Po vložení čísla budete přihlášeni do Můj T‑Mobile.
Intenet pro tablet a notebook
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS a zadejte telefonní číslo SIM karty, přes kterou používáte Internet pro tablet a notebook a pokračujte jednou ze dvou možností ověření:
- Jestli jste při pořízení této služby zadali i kontaktní e-mail, obdržíte na něj jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do nabízeného okna, potvrdíte a jste přihlášen do Můj T‑Mobile.
- Pokud jste kontaktní e-mail nezadali, budeme chtít pro ověření PUK kód dané SIM karty(8místné číslo, které naleznete na kartičce, ze které jste před prvním použitím internetu vylomili SIM kartu). Po vložení PUK kódu budete přihlášeni do Můj T‑Mobile.
Pokud provozujete například internetovou kavárnu nebo sdílíte internet s více uživateli, doporučujeme automatické přihlašování nezapínat. Důvodem je existující riziko zneužití vašeho Můj T‑Mobile účtu. Aktivaci a deaktivaci automatického přihlášení můžete kdykoliv provést v Můj T‑Mobile.
T-Mobile Televize
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS a zadejte číslo smlouvy (10místný kód ve formátu TVxxxxxxxx). Na váš kontaktní e-mail obdržíte jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do přihlašovacího okna, potvrdíte a jste přihlášeni do Můj T‑Mobile.
Telefonní linka Premium
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS a zadejte číslo Telefonní linky Premium, které je uvedené na smlouvě.
- Jestli jste při pořízení této služby zadali i kontaktní e‑mail, obdržíte na něj jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do nabízeného okna, potvrdíte a jste přihlášen do Můj T‑Mobile.
- Pokud jste kontaktní e‑mail nezadali, budeme chtít pro ověření PUK kód dané SIM karty (8místné číslo, které naleznete na kartičce, ze které jste před prvním použitím internetu vylomili SIM kartu). PUK najdete v dokumentu obsahující přístupové údaje k Telefonní lince Premium.
Informace pro zákazníky se smlouvou o Firemním řešení
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS a zadejte uživatelské jméno pro přístup do Můj T‑mobile Vaší společnosti.
- Na kontaktní telefon, případně e‑mail, obdržíte heslo pro jednorázové přihlášení.
- Pokud neznáte své uživatelské jméno, kontaktujte nás na Zákaznickém centru T‑Mobile pro firemní zákazníky 4644 (ze sítě T‑Mobile) nebo na 800 73 73 33 a my Vám uživatelské jméno zašleme.
Informace pro zákazníky se smlouvou o poskytování služby
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS a zadejte uživatelské jméno pro přístup do Můj T‑mobile Vaší společnosti.
- Na kontaktní telefon, případně e‑mail, obdržíte heslo pro jednorázové přihlášení.
- Pokud neznáte své uživatelské jméno, kontaktujte nás na Zákaznickém centru T‑Mobile pro firemní zákazníky 4644 (ze sítě T‑Mobile) nebo na 800 73 73 33 a my Vám uživatelské jméno zašleme.
Informace pro zákazníky se smlouvou o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS a zadejte uživatelské jméno pro přístup do Můj T‑mobile Vaší společnosti.
- Na kontaktní telefon, případně e‑mail, obdržíte heslo pro jednorázové přihlášení.
- Pokud neznáte své uživatelské jméno, kontaktujte nás na Zákaznickém centru T‑Mobile pro firemní zákazníky 4644 (ze sítě T‑Mobile) nebo na 800 73 73 33 a my Vám uživatelské jméno zašleme.
Informace pro zákazníky se smlouvou o zřízení a poskytování řešení T‑Mobile ProfiNet
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS a zadejte uživatelské jméno pro přístup do Můj T‑mobile Vaší společnosti.
- Na kontaktní telefon, případně e‑mail, obdržíte heslo pro jednorázové přihlášení.
- Pokud neznáte své uživatelské jméno, kontaktujte nás na Zákaznickém centru T‑Mobile pro firemní zákazníky 4644 (ze sítě T‑Mobile) nebo na 800 73 73 33 a my Vám uživatelské jméno zašleme.
Další služby
Máte jiný typ služby a chcete se přihlásit do Můj T‑Mobile? Použijte způsob Pomocí SMS a zadejte číslo vaší služby/tarifu/produktu (číslo služby naleznete na smlouvě). Náš systém rozezná, o jaký typ služby se jedná a poskytne vám informace, jak dál postupovat pro přihlášení.
Nastavte si účet
Vyplňte povinné údaje a do budoucna vám to může usnadnit třeba obnovení zapomenutého hesla.
-
Přihlašovací jméno a hesloPřihlašovací jméno musí tvořit minimálně 3 znaky. Může obsahovat malá/velká písmena bez diakritiky, čísla a znak pro e-mail (@).
Heslo musí tvořit minimálně 8 znaků. Může obsahovat v libovolném pořadí malá/velká písmena bez diakritiky, číslice i speciální znaky bez mezery (!@#$%^&*()_+,.?-=[];/). Heslo musí být složené vždy v jedné z kombinací znaků: písmena+číslice / písmena+speciální znaky / číslice+speciální znaky / písmena+číslice+speciální znaky. -
E-mailPrimárně bude sloužit pro vaše kontaktování ohledně Můj T-Mobile.
-
Kontrolní otázkaVyberete si ji dle vašich preferencí a vyplníte odpověď. Do budoucna vám to může pomoci při odblokování Vašeho účtu nebo obnovení zapomenutého hesla.
Ovládejte svůj účet online
V Bleskovém přehledu máte přehled o svých službách a můžete pohodlně spravovat nastavení vašeho účtu.
V POČÍTAČI

V TABLETU

V MOBILU

Časté dotazy
Jak se přihlásím do Můj T-Mobile v mobilu?
Do aplikace Můj T-Mobile v mobilu se můžete přihlásit dvěma způsoby - jako registrovaný uživatel a jako uživatel bez registrace.
Registrovaný uživatel se do aplikace přihlásí pomocí uživatelského jména a hesla, které je stejné jako do internetové verze Můj T-Mobile.
Neregistrovaný uživatel se přihlásí pomocí jednorázového hesla, které obdrží v SMS zprávě.
Co znamená Automatické přihlášení v Můj T-Mobile v mobilu?
Jakmile zaškrtnete volbu Automatické přihlášení, nemusíte již v budoucnu vkládat uživatelské jméno a heslo. Přihlásíme vás automaticky.
Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T-Mobile, co s tím?
Nejčastější příčinou neúspěšného přihlášení je chybné zadání uživatelského jména nebo hesla. Méně častým důvodem je, že doposud nedošlo k zaregistrování vaší SIM a vytvoření nového uživatelského účtu. V obou uvedených případech se obvykle setkáte s tímto chybovým hlášením:
Protože jste zadali nesprávné uživatelské jméno nebo heslo, nemohli jsme vás přihlásit. Zkuste to prosím znovu. Kód chyby: G 706
Pokud si nejste jisti, zda máte již SIM zaregistrovanou, proveďte přihlášení pomocí jednorázového hesla a poté se zaregistrujte v menu Hlavní rozcestník > Moje smlouva > Nastavení účtu (sekce Může se vám hodit).
V případě, že si nemůžete vzpomenout na heslo, obnovíte jej pomocí tlačítka Zapomenuté heslo v přihlašovacím dialogu.
Po přihlášení se mi zobrazuje „Litujeme, ale nemáte povolený přístup k dané službě, kontaktujte prosím Zákaznické centrum T-Mobile na lince 4603.“ Jak mám postupovat?
Nejčastějším důvodem tohoto hlášení je, že máte nastavené blokování z důvodu ztráty vaší SIM karty. Pro bližší informace kontaktujte telefonicky Zákaznické centrum T-Mobile na lince 4603.
Chtěl bych si změnit uživatelské jméno a heslo, ale nevím kde.
Své uživatelské jméno a heslo můžete změnit po přihlášení do Můj T-Mobile v menu Hlavní rozcestník > Smlouva > Nastavení účtu (sekce Hodí se vám).
Neznám heslo do aplikace Můj T-Mobile, dlouho jsem jí nepoužíval, jak se přihlásím?
V aplikaci Můj T-Mobile máte více možností přihlášení. Pokud si tedy nepamatujete své heslo, využít můžete jednorázového SMS kódu. Stačí vyplnit vaše telefonní číslo a my vám jej obratem zašleme.
Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
Doporučujeme aplikaci Můj T-Mobile odinstalovat a nainstalovat znovu, případně se přihlásit a odhlásit. Pokud vám aplikace stále nefunguje, kontaktujte kolegy Zákaznického centra na 4603, nebo se zastavte na některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci.
Upozorňujeme, že pro instalaci aplikace Můj T-Mobile je potřeba mít smartphone (tzv. chytrý telefon), být zákazníkem T-Mobile a mít alespoň minimální množství dat (případně být na Wi-Fi).
Je potřeba se do aplikace Můj T-Mobile přihlásit?
- jednorázového hesla, které přijde formou SMS na telefon
- přihlašovacího jména a hesla pro zaregistrované zákazníky
- automaticky, pokud je zákazník připojen do sítě T-Mobile
Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Jestli jste při pořízení této služby zadali i kontaktní e-mail, obdržíte na něj jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do nabízeného okna, potvrdíte a jste přihlášen do Můj T-Mobile.
- Pokud jste kontaktní e-mail nezadali, budeme chtít pro ověření číslo DSL klíče (9místný kód, který naleznete na smlouvě ve formátu DSLxxxxxx).
Jsem nový zákazník, mám od vás Optický internet a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
Jako nový zákazník od nás SMSkou obdržíte přihlašovací údaje do Můj T-Mobile. Pokud jste zatím nic nedostal, prosíme vyčkejte ještě 14 dní, než budou zpracovány veškeré podklady a zprávu vám poté ihned zašleme.
Aplikace Můj T‑Mobile
Mějte neustálý přehled o zbývajícím datovém limitu a volných minutách.
