Kterou službou se chcete přihlásit?
Jsem tu poprvé
Při prvním přihlášení pomocí SMS si v jednom kroku nastavíte uživatelské jméno a heslo.
Kde najdu číslo služby, když mám internet nebo televizi
Číslo služby najdete ve smlouvě nebo ve Vyúčtování.
Tvar čísla služby může být např.:
PTIN12345678, CABLE1234567, DSL1234567, TV123456789, SATTV12345678...
Zapomenuté přihlašovací údaje?
Nevadí, zde si můžete obnovit zapomenuté heslo.
Nikdy své přihlašovací údaje neposkytujte třetím osobám!
Jak si změnit uživatelské jméno a heslo
Přihlaste se do portálu Můj T‑Mobile.
V sekci Smlouva - Nastavení účtu si zvolte jméno a heslo pro přihlášení.
Vyplňte povinné údaje. Kontrolní otázka vám může později usnadnit obnovení zapomenutého hesla.
Chráníme vaše data
Pro přihlášení do Můj T-Mobile požadujeme kvůli zvýšené bezpečnosti dvoustupňové ověření. Chráníme tak Vaše data před zneužitím pro případ, že by Vám někdo odcizil telefon, nebo přihlašovací údaje. Pro přihlášení budete potřebovat přihlašovací jméno a heslo a jednorázový kód, který Vám pošleme.
Jakými způsoby se můžu přihlašovat?
Uživatelským jménem a heslem
Tento způsob je nejrychlejší a nejbezpečnější. Doporučujeme ho používat, pokud se budete do portálu přihlašovat pravidelně.
Pomocí SMS
Tento způsob přihlášení je nutný pro první přihlášení do portálu Můj T-Mobile, ale můžete ho samozřejmě používat i později. Ukázat postup
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků. Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
bez čekání.
Je rozdíl mezi přihlášením uživatelským jménem a jednorázovým?
Většina možností je dostupná pro oba způsoby přihlášení, ale pro zobrazení některých funkcí je potřeba se přihlásit uživatelským jménem a heslem (například pro dobíjení Twist karty z Vyúčtování).
Jak se přihlásím do Můj T‑Mobile v mobilu?
Do aplikace Můj T Mobile v mobilu se můžete přihlásit dvěma způsoby. Pomocí uživatelského jména a hesla, které je stejné jako do internetové verze Můj T Mobile. Přihlašovací údaje si můžete nastavit sami v menu Smlouva - Nastavení účtu. Přihlásit se můžete také pomocí jednorázového hesla, které obdržíte v SMS zprávě.
Uživatelské jméno a heslo
Kde si mohu nastavit nebo změnit uživatelské jméno a heslo?
Své uživatelské jméno a heslo můžete nastavit nebo změnit po přihlášení do Můj T Mobile v menu Smlouva - Nastavení účtu (sekce Hodí se Vám).
Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T‑Mobile, co s tím?
Nejčastější příčinou je chybně zadané uživatelské jméno nebo heslo. V případě, že si nemůžete vzpomenout na heslo, obnovíte jej pomocí linku Zapomněli jste heslo nebo máte zablokovaný účet?
Po přihlášení se mi zobrazuje „Litujeme, ale nemáte povolený přístup k dané službě, kontaktujte prosím Zákaznické centrum T‑Mobile na lince 4603." Jak mám postupovat?
Nejčastějším důvodem tohoto hlášení je, že máte nastavené blokování z důvodu ztráty vaší SIM karty. Pro bližší informace kontaktujte telefonicky Zákaznické centrum T Mobile na lince 4603.
Jsem nový zákazník s Optickým internetem a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb
Jako nový zákazník od nás SMSkou obdržíte přihlašovací údaje do Můj T Mobile. Pokud jste zatím nic nedostal, prosíme vyčkejte ještě 14 dní, než budou zpracovány veškeré podklady a zprávu vám poté ihned zašleme. Pokud jste při uzavření smlouvy uvedli kontaktní telefonní číslo, můžete se přihlásit jednorázově pomocí SMS. Zadáte číslo své služby a na kontaktní telefon vám zašleme jednorázové heslo.
Aplikace Můj T‑Mobile
Neznám heslo do aplikace Můj T‑Mobile, dlouho jsem jí nepoužíval, jak se přihlásím?
Můžete se přihlásit pomocí jednorázového hesla. Stačí vyplnit vaše telefonní číslo a my vám jej obratem zašleme. V případě, že si nemůžete vzpomenout na heslo, obnovíte jej pomocí nabídky Zapomněli jste heslo nebo máte zablokovaný účet? v přihlašovacím okně.
Je potřeba se do aplikace Můj T‑Mobile přihlásit?
Ano, kvůli bezpečnosti Vašich dat, je nutné se do aplikace přihlásit. Po přihlášení se Vám načtou všechna čísla a služby, které máte pod svým kontaktem (na své smlouvě). Můžete si do aplikace připojit další čísla (služby), stačí je ověřit pomocí jednorázového hesla. Aplikace si bude všechna přidaná čísla pamatovat i po updatu nebo přeinstalování.
Nefunguje mi aplikace Můj T‑Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
Doporučujeme aplikaci Můj T Mobile odinstalovat a nainstalovat znovu, případně se přihlásit a odhlásit. Pokud vám aplikace stále nefunguje, kontaktujte kolegy Zákaznického centra na 4603, nebo se zastavte v některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci. Upozorňujeme, že pro instalaci aplikace Můj T Mobile je potřeba mít smartphone (tzv. chytrý telefon), být zákazníkem T Mobile a mít alespoň minimální množství dat (případně být na Wi-Fi).
Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
Nejdříve si zkontrolujte, zda se hlásíte s platnou SIM kartou a nedošlo u vás k nějaké změně. V případě přechodu z předplacené karty na paušál nebo při převodu smlouvy na jiného účastníka se původní přihlašovací údaje zruší a je třeba se přihlásit znovu.
Jsem tu poprvé
Tip! Doporučujeme Vám nastavit si pro další přihlášení uživatelské jméno a heslo. 😊
Jak si nastavit uživatelské jméno a heslo
Přihlaste se do portálu Můj T‑Mobile.
V sekci Smlouva - Nastavení účtu si zvolte jméno a heslo pro přihlášení.
Vyplňte povinné údaje. Kontrolní otázka vám může později usnadnit obnovení zapomenutého hesla.
U nás jsou vaše přihlašovací údaje v bezpečí.
Nikdy své přihlašovací údaje neposkytujte třetím osobám.
Zapomenuté přihlašovací údaje?
Přihlaste se do Můj T‑Mobile pomocí SMS, poté si můžete změnit přihlašovací údaje v Nastavení účtu. Další možností je obnovit zapomenuté heslo.
Jakými způsoby se můžu přihlašovat?
Uživatelským jménem a heslem
Tento způsob je nejrychlejší a nejbezpečnější. Doporučujeme ho používat, pokud se budete do portálu přihlašovat pravidelně.
Pomocí SMS
Tento způsob přihlášení je nutný pro první přihlášení do portálu Můj T-Mobile, ale můžete ho samozřejmě používat i později. Ukázat postup
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků. Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
bez čekání.
Je rozdíl mezi přihlášením uživatelským jménem a jednorázovým?
Většina možností je dostupná pro oba způsoby přihlášení, ale pro zobrazení některých funkcí je potřeba se přihlásit uživatelským jménem a heslem (například pro dobíjení Twist karty z Vyúčtování).
Jak se přihlásím do Můj T‑Mobile v mobilu?
Do aplikace Můj T Mobile v mobilu se můžete přihlásit dvěma způsoby. Pomocí uživatelského jména a hesla, které je stejné jako do internetové verze Můj T Mobile. Přihlašovací údaje si můžete nastavit sami v menu Smlouva - Nastavení účtu. Přihlásit se můžete také pomocí jednorázového hesla, které obdržíte v SMS zprávě.
Uživatelské jméno a heslo
Kde si mohu nastavit nebo změnit uživatelské jméno a heslo?
Své uživatelské jméno a heslo můžete nastavit nebo změnit po přihlášení do Můj T Mobile v menu Smlouva - Nastavení účtu (sekce Hodí se Vám).
Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T‑Mobile, co s tím?
Nejčastější příčinou je chybně zadané uživatelské jméno nebo heslo. Přihlaste se pomocí SMS a uživatelské jméno a heslo si poté můžete nastavit nebo změnit v menu Smlouva - Nastavení účtu (sekce Hodí se Vám). V případě, že si nemůžete vzpomenout na heslo, obnovíte jej pomocí linku Zapomněli jste heslo nebo máte zablokovaný účet?
Aplikace Můj T‑Mobile
Neznám heslo do aplikace Můj T‑Mobile, dlouho jsem jí nepoužíval, jak se přihlásím?
Můžete se přihlásit pomocí jednorázového hesla. Stačí vyplnit vaše telefonní číslo a my vám jej obratem zašleme. V případě, že si nemůžete vzpomenout na heslo, obnovíte jej pomocí nabídky Zapomněli jste heslo nebo máte zablokovaný účet? v přihlašovacím dialogu.
Je potřeba se do aplikace Můj T‑Mobile přihlásit?
Ano, kvůli bezpečnosti Vašich dat, je nutné se do aplikace přihlásit. Můžete si do aplikace připojit další čísla (služby), stačí je ověřit pomocí jednorázového hesla. Aplikace si bude všechna přidaná čísla pamatovat i po updatu nebo přeinstalování.
Nefunguje mi aplikace Můj T‑Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
Doporučujeme aplikaci Můj T Mobile odinstalovat a nainstalovat znovu, případně se přihlásit a odhlásit. Pokud vám aplikace stále nefunguje, kontaktujte kolegy Zákaznického centra na 4603, nebo se zastavte v některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci. Upozorňujeme, že pro instalaci aplikace Můj T Mobile je potřeba mít smartphone (tzv. chytrý telefon), být zákazníkem T Mobile a mít alespoň minimální množství dat (případně být na Wi Fi).
Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
Nejdříve si zkontrolujte, zda se hlásíte s platnou SIM kartou a nedošlo u vás k nějaké změně. V případě, že máte Twist kartu a přestala vám fungovat, tak zřejmě nebyla dobita alespoň jednou ročně kreditem 200 Kč a došlo k jejímu zablokování nebo byla zrušena. V případě přechodu z předplacené karty na paušál nebo při převodu smlouvy na jiného účastníka se původní přihlašovací údaje zruší a je třeba se přihlásit znovu.